در سومین دوره رقابتهای نیو کونگ فو به میزبانی استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی ایران با حضور ورزشکاران 17 استان در قالب 19 تیم و 208 ورزشکار در سالن سردار سجودی بابل برگزار شد، قهرمانی نیوکونگ فو بزرگسالان کشور به مازندران رسید .
کد خبر: ۷۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۱ 16 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، در سومین دوره رقابتهای نیو کونگ فو به میزبانی استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی ایران با حضور ورزشکاران 17 استان در قالب 19 تیم و 208 ورزشکار در سالن سردار سجودی بابل برگزار شد، قهرمانی نیوکونگ فو بزرگسالان کشور به مازندران رسید .

بر اساس این گزارش،  در مسابقات کشوری نیو کونگ فو به میزبانی استان مازندران که به صورت یک روزه و به میزبانی بابل برگزار شد، مازندران توانست با کسب 32 امتیاز قهرمان مسابقات نیوکونگ فو بزرگسالان کشور شود.

این دوره از مسابقات که امروز جمعه در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، همچنین آذربایجان غربی با 31 امتیاز و ایلام با 24 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
رییس انجمن نیو کونگ فو مازندران جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در بخش جوانان این دوره از مسابقات آذربایجان غربی با 46 امیتاز مقام اول را کسب کرد، فارس با 35 امتیاز دوم شد و کردستان هم با 19 امتیاز به مقام سوم رسید.
مهدی امیرسلیمانی افزود: سومین دوره مسابقات نیو کونگ فو به میزبانی استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی ایران با حضور ورزشکاران 17 استان در قالب 19 تیم و 208 ورزشکار در سالن سردار سجودی برگزار شد.
رشته ورزشی رزمی نیوکونگ فو از سبک های مستقل رشته رزمی کونگ فو به شمار می رود که هنرجو با اتکا به سرعت و انعطاف پذیری عضلات بدن به رقابت با حریفان می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار