مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری همایش رسانه در گذر انقلاب در ساری با سخنرانی محمدحسین صفارهرندی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 19 February 2019

فرهاد حق‌شناس در نشست خبری با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها گفت: مهم‌ترین هدف بسیج رسانه ایجاد همدلی و اتحاد برای پیشرفت انقلاب و امیدبخشی است.

وی از برگزاری همایش رسانه در گذر انقلاب در ساری خبر داد و افزود: این همایش ساعت 9:30 دقیقه صبح پنجم اسفندماه به همراه تجلیل از اصحاب رسانه با حضور محمد حسین صفار هرندی در سالن غدیر سپاه کربلا در ساری برگزار می‌شود و در این همایش از 40 فعال رسانه و 10 رسانه برگزیده در استان تقدیر می‌شود.

مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه در این همایش از جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی می‌شود تصریح کرد: در این همایش از خانواده شهید باغبانی به عنوان شهید رسانه‌ای مدافع حرم تجلیل می‌شود.

حق شناس با اشاره به اجرای 98 عنوان برنامه در قالب 22 برنامه شاخص در ایام دهه فجر از سوی بسیج رسانه استان ادامه داد: همایش استانی رسانه ها در گذر انقلاب، جشنواره خبر برتر در دوران 40 سالگی انقلاب، برپایی تابلو عکس، برنامه رادیو انقلاب، برگزاری کارگاه‌های بصیرتی، یادواره های شهدا و تجلیل از فرزندان مدافع حرم، ساخت تهیه کلیپ و تبلیغات، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی و کمپین های مختلف و مسابقات ورزشی از مهم ترین برنامه های این سازمان در دهه فجر بوده است.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار