پلی آف لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم ذوب آهن سه شنبه شب در چارچوب رقابت های پلی آف دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی که نیمه نخست را 2 بر صفر واگذار کرده بود، تیم الغرافه را 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله گروهی این مسابقات شد.
کد خبر: ۷۱۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 19 February 2019

شاگردان «علیرضا منصوریان» در این دیدار که در ورزشگاه «ثانی بن جاسم» شهر دوحه قطر برگزار شد، در حالی که در پایان نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر از نماینده قطر عقب افتاده بودند، نیمه دوم را توفانی آغاز و با تلاش بسیار بازیکنان خود 3 گل به حریف زده و بازی باخته را بردند.
«اوساگونا» در دقیقه 47، «امیر ارسلان مطهری» در دقیقه 62 و «محمد نژاد مهدی» در دقیقه 79 برای تیم ذوب آهن در این دیدار گلزنی کرده و تیم خود را راهی مرحله گروهی این رقابت ها کردند.
این درحالی است که «احمد علاء الدین» در دقیقه 21 و «مهدی طارمی» در دقیقه 36 با گلزنی برای الغرافه دروازه ذوب آهن را گشودند اما با این گل ها مانع از شکست خانگی تیم خود نشده و از گردونه این رقابت ها حذف شدند.
تیم ذوب آهن با حذف الغرافه با تیم های الوصل امارات، برنده دیدار تیم های النصر عربستان و AGMK ازبکستان و الزورا عراق در گروه A این رقابت ها همگروه شد.
شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی این رقابت ها تیم الکویت را شکست دادند.
** ترکیب تیم الغرافه:
یوسف حسن، لوکاس مندز، الیاس احمد، عثمان علاوی، معاذ یحیی السالمی، عبدالعزیز حاتم، یوسف مفتاح، دیگو آمادو، احمد علاءالدین و مهدی طارمی.
سرمربی: کریستین گورکوف

**ترکیب ذوب آهن:
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدزبیر نیک‌نفس، ماریون سیلوا، امیرارسلان مطهری و کریستین اوساگوآنا.
سرمربی: علیرضا منصوریان
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار