مجلس با الحاق بندی به لایحه بودجه ۹۸ موافقت کردند که هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی رایگان شود
کد خبر: ۷۱۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 20 February 2019

مجلس با الحاق بندی به لایحه بودجه ۹۸ موافقت کردند که هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی رایگان شود
 خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور با الحاق یک بند به تبصره (6) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.
در پیشنهادی که از سوی جبار کوچکی نژاد مطرح شد به رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس با رعایت الگوی مصرف تأکید شده بود که نمایندگان با 116 رأی موافق، 43 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع با آن موافقت کردند.
در این بند الحاقی آمده است که کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز (با رعایت الگوی مصرف) معاف هستند. سقف الگوی مصرف طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نفت، نیرو و آموزش و پرورش حداکثر تا دو ماه ابلاغ و اجرا می‌شود.

معافیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت عوارض شهرداری برای یک بار
با موافقت نمایندگان خانه ملت، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه های شهرداری براساس الگوی مصرف برای یک بار معاف می شوند.
نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور، با الحاق یک بند به تبصره 6 با 112 رأی موافق، 40 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع موافقت کردند.
در راستای اجرای جزء 2 بند "ج" ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه مددجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی عوارض شهرداری و دهداری ها و هزینه های انشعاب آب، فاضلاب، برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته و به آنان براساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معاف می شوند. اعتبارات این موضوع از اعتبارات ردیف مربوطه تامین می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار