سرپرست پلیس آگاهی مازندران از عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان" بهشهر" در دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در شهرستان های شرق استان ، خبر داد .
کد خبر: ۷۱۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 21 February 2019

سیدجعفر ساداتی در گفت و گو در خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات، سیم برق و اماکن خصوصی در شهرستان های شرق استان، موضوع دردستور کار روسای پلیس آگاهی شهرستان های مربوطه قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

ساداتی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی و رصدهای اطلاعاتی، سارق را که در یکی از استان های همجوار مخفی شده بود در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول از کشف انواع ادوات کشاورزي و کارگاهی ، سيم و کابل برق و محصولات کشاورزي و باغی مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: نامبرده در باز جویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در شهرستان بهشهر و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کرد .

سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست: ضمن رصایت هشدارهای انتظامی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان تردد و یا سکونت دارند، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار