تیم بانوان مشاور املاک قهرمانان نور استان مازندران با کسب 333 امتیاز در چهار فصل برگزار شده بعنوان قهرمانی لیگ کشتی کلاسیک بانوان در سال 1397 رسید. پس از تیم نور تیم های مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران و شهرما مشهد به ترتیب با 249 و 227 امتیاز عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.
کد خبر: ۷۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 22 February 2019

به گزارش تابناک مازندران،رقابت های پایانی  لیگ کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور امروز (جمعه) در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم های مشاور املاک قهرمانان نور مازندران، مجتمع فرهنگی ورزشی حمید سوریان تهران، شهرما شهرداری مشهد و فرزند اورامانات کرمانشاه به ترتیب اول تا چهارم رسیدند.

براساس این گزارش، بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات، تیم قهرمان چهار فصل باشگاهی خواهد بود که بیشترین امتیاز را در چهار دوره (فصل) برگزاری این رقابت ها بدست آورد و بدین ترتیب تیم مشاور املاک قهرمانان نور استان مازندران با کسب 333 امتیاز در چهار فصل برگزار شده بعنوان قهرمانی لیگ کشتی کلاسیک بانوان در سال 1397 رسید.

پس از تیم نور تیم های مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران و شهرما مشهد به ترتیب با 249 و 227 امتیاز عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در فصل نخست این مسابقات تیم های کافه کاله نور، باغچه مینو و شرکت عمران گلبهار به عنوان های اول تا سوم رسیدند، در فصل دوم تیم های مشاور املاک قهرمانان نور، شهرما شهرداری مشهد و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب اول تا سوم شدند و در فصل سوم نیز تیم های مشاور املاک قهرمانان نور، مجله دنیای کشتی و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب عنوان های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین زهرا دارابی از تیم اورامانات کرمانشاه با کسب 61 امتیاز بعنوان فنی ترین کشتی گیر این رقابت ها معرفی شد و سپیده بابایی و سحر غنی زاده به ترتیب با 59 و 49 امتیاز از تیم نور عنوان های دوم و سوم فنی ترین کشتی گیر را بدست آوردند.

نتایج مسابقات برگزار شده در فصل چهارم به شرح زیر است:

دور اول:
شهرما مشهد، برنده 3- فرزند اورامانات کرمانشاه 3 (امتیاز مثبت 16 به 11 به سود تیم مشهد)
مشاور املاک قهرمانان نور، برنده 3- مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران 3 (امتیاز مثبت 15 به 13 به سود تیم نور)
دور دوم:
مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران 4- شهرما مشهد 2
فرزند اورامانات کرمانشاه، برنده 3- مشاور املاک قهرمانان نور 3 (امتیاز مثبت 16 به 12 به سود تیم کرمانشاه)
دور سوم:
مشاور املاک قهرمانان نور 5- شهرما مشهد 1
حمید سوریان تهران 4- فرزند اورامانات کرمانشاه 2

رده بندی تیمی: 1- مشاور املاک قهرمانان نور 2- مجتمع فرهنگی ورزشی حمید سوریان تهران 3- شهرما شهرداری مشهد 4- فرزند اورامانات کرمانشاه

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار