استاندار مازندران از اجرای طرح "مازندران پاک" از هشتم اسفند در سراسر این استان خبر داد و گفت: باید تمامی دستگاه ها، مردم و رسانه‌ها تلاش کنند تا با اجرای طرح مازندران پاک به مدت یکسال این استان را عاری از زباله نگه دارند.
کد خبر: ۷۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 23 February 2019

احمد حسین زادگان در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران استان مازندران با اشاره به اینکه برای اجرای طرح مازندران پاک و عاری از زباله نگه داشتن یکسال استان، باید همه نهادها، دستگاه ها، شهرداری ها، مردم، سمن ها و رسانه ها پای کار بیایند، عنوان کرد: اجرای طرح مازندران پاک 8 اسفند ماه ۹۷ به طور همزمان در سراسر استان آغاز می‌شود و ضرورت دارد از ظرفیت سمن ها در اجرای این طرح به شکل ویژه استفاده شود.

استاندار مازندران با بیان این که فقط در سایه جلب مشارکت مردم و استفاده از توانمندی نهادهای اجتماعی می توان بر مسایل پیروز شد و در پیشبرد امور توفیق یافت، خاطرنشان کرد: تشکل های مردم نهاد اساس اجرای برنامه های توسعه ای در دنیای معاصر هستند و باید با افزایش کمی و کیفی سمن ها و ساماندهی و تشکل بخشی به آن ها به ویژه سمن های تخصصی زمینه را برای همکاری دولت و مردم فراهم کرد.

حسین زادگان با تاکید بر این که سازمان دانش آموزی به عنوان بزرگترین سمن حوزه دانش آموزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: دانش آموزان باید در 3 یا 4 سمن عضو شوند تا گستره فعالیت این تشکل ها فراگیر شود و زمینه های پرورش دانش آموزان برای فعالیت در سمن ها فراهم گردد.

استاندار مازندران جلب و حمایت از سرمایه گذاری را برنامه مهم استانداری برای شکوفایی اقتصادی تلقی کرد و با تاکید بر این که سرمایه گذاری از سوی همه دستگاه های ذیربط باید جدی گرفته شود، گفت: سرمایه‌گذاری صنعتی به ویژه در حوزه کشاورزی و زیربخش های آن با جدیت دنبال و حمایت شود.

استاندار مازندران، اشتغال‌زایی را از دغدغه های اساسی در این استان توصیف کرد و با تاکید بر این که فرمانداران اگر از سقف تسهیلات اشتغالزایی در نظر گرفته شده عقب هستند با جدیت اهتمام کنند، ادامه داد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال فرصت خوبی است و تسهیلات 9 درصدی برای بافت فرسوده نیز جدی پیگیری شود.

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور میلیونی گردشگران در استان بر نظارت مجدانه بر بازار و کنترل قیمت ها تاکید می‌شود.

در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار مازندران با فرمانداران این استان تعدادی از مدیران دستگاه ها و معاونن استانداری نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار