در این میان اصلاحات بی‌رویه و زیاد از حد، درختان، موجب ناراحتی شهروندان عزیز گردیده که به جا و به موقع بوده و به اطلاع ما رسیده است، که به همین جهت ضمن دستور توقف اصلاح این درختان، اخطار جدی نیز به پیمانکار مربوطه داده شده است.
کد خبر: ۷۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 04 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، طی روزهای گذشته شهرداری نکا اقدام به هرس درختان در ورودی غربی سطح شهرستان نکا کرد که حساسیتهایی بین برخی از شهروندان به وجود آمد و شایعه ای مبنی بر اینکه؛ "شهرداری نکا اقدام به قتل عام درختان نموده است" در سطح شهر پیچید، در همین راستا به سراغ سیدمهدی احمدی شهردار نکا رفتیم تا پاسخ وی را در این خصوص جویا شویم.

بر اساس این گزارش، سیدمهدی احمدی شهردار نکا در گفتگو با تابناک در خصوص قطع بی رویه درختان، در ورودی غربی شهرستان نکا و با توجه به حساسیت های به وجود آمده گفت:شهرداری همه ساله در ایام پایانی سال با توجه به اصل زیباسازی و همچنین اصلاح فضای سبز شهری در جهت بهره وری هر چه بهتر، اقدام به اصلاح درختان موجود سطح شهر می‌نماید که این امر موجب رشد بهتر و دور شدن آفت از درخت می گردد.

وی افزود:همچنین در خصوص درخت اکالیپتوس این موضوع نیز قابل ذکر است که به علت شکننده بودن شاخه های این درخت در اثر سنگین شدن وزن آن، قبل از آغاز سبز شدن شاخه ها نیاز به اصلاح آن می باشد که این امر نیز همه ساله با تلاش عزیزانمان در واحد فضای سبز شهرداری و با اخذ پیمانکار انجام می گیرد این امر خطرات ناشی از شکسته شدن شاخه ها در مسیر رفت و آمد عابرین یا خودروها را تا حد بالایی کاهش می دهد و موجب کم شدن خسارات احتمالی ناشی از آن می گردد.

شهردار نکا تصریح کرد:در همین راستا امسال هم با هماهنگی به عمل آمده توسط واحد فضای سبز شهرداری نکا با پیمانکار مربوطه این اصلاحات صورت پذیرفته و تا آغاز سال جدید ادامه خواهد داشت.

سیدمهدی احمدی با بیان اینکه:در این میان اصلاحات بی‌رویه و زیاد از حد، در درختان، موجب ناراحتی شهروندان عزیز گردیده که به جا و به موقع بوده و به اطلاع ما رسیده است، گفت:ضمن دستور توقف اصلاح این درختان، اخطار جدی نیز به پیمانکار مربوطه داده است.

شهردار نکا در پایان گفت:امیدواریم در ادامه خدمت رسانی به شهروندان عزیز، عملکرد بهتر و بالاتری در خور شأن شهروندان و مسافران عزیز در ایام نوروز داشته باشیم و آرزوی ما خدمت رسانی بهتر به شهروندان و رضایت حضرت حق می باشد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اااااا
|
United States
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
فصل هرس درختان همین موقع هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار