کد خبر: ۷۲۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 04 March 2019
 

وینفرد شفر، سرمربی استقلال بعد از بازی فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی به نکته‌ای اشاره کرد که حالا مشخص شده دلیلش چه بوده است. او گفت: «ریکاوری و ماساژ تا بازی الدحیل خیلی مهم است.» این پیام برای امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بود که نام یکی از ماساژور‌های تیم را از لیست سفر قطر خارج کرده بود. در واقع شفر خواست به او بگوید نام بد کسی را از لیست خط زده است.

دیروز کاروان استقلال عازم قطر شد، در شرایطی که باشگاه تصمیم گرفت برای کاهش هزینه‌‎ها نام چند نفر را حذف کند. شفر اصرار داشت روزبه چشمی هم همراه تیم باشد چراکه تأکید کرد او را برای اولین بازی بعدی تیم در لیگ نیاز دارد و طبیعتاً دورماندنش از تیم به ضرر هر دو طرف است؛ منتهی باشگاه تأکید داشت روزبه همراه تیم نرود و به همین خاطر شفر با نارضایتی با خط خوردن او از لیست موافقت کرد. همچنین باشگاه برای کاهش هزینه‌ها فرشاد محمدی‌مهر و روح‌الله باقری را هم از لیست مسافران خط زد. در این بین قائدی هم به تیم امید داده شد و صیادمنش و طارق هم به خاطر مصدومیت از لیست کنار گذاشته شدند. علی کریمی هم می‌توانست همراه تیم باشد، ولی باشگاه روی حضور او در سفر قطر نظری نداشت. مهدی خانبان هم از جمع آنالیزور‌ها خط خورد.

این بازیکنان و اعضای کادر فنی برای کاهش هزینه‌ها خط خوردند، ولی از آن‌سو باشگاه نام سه نفر را در لیست قرار داد. حامد افضلی (سال گذشته کار‌های استقلال در لیگ قهرمانان را می‌کرد)، سلطانی (همیشه همراه فتحی است) و حامد حاجیلو، برادرزاده اصغر حاجیلو این سه نفر هستند. در واقع باشگاه توانست آن صرفه‌جویی را طور دیگری جبران کند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار