مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از سوی وزارت جهاد کشاورزی در بین ۳۱ مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان‌ها و ۱۰ سازمان وابسته و پیوسته وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مدیر نمونه در تعامل، پاسخگویی و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در سال ۹۷ انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۷۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹ 10 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از سوی وزارت جهاد کشاورزی در بین ۳۱ مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان‌ها و ۱۰ سازمان وابسته و پیوسته وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مدیر نمونه در تعامل، پاسخگویی و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در سال ۹۷ انتخاب و معرفی شد.

مدیر مازندرانی، مدیر نمونه کشوری شد
 

بر اساس این گزارش، سید علی محققی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در لوح تقدیری که تقدیم خلیلی کرد، آورده است:

"شایسته است به پاس تلاش های ارزنده مدیریتی جنابعالی و کوشش همکارانتان در سایه الطاف الهی و همت صادقانه ای که در راه توسعه امر اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی بویژه موفقیت ارزشمندی که در بخش تعامل، پاسخگویی و سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات در سال ۹۷ داشتید تقدیر و تشکر کرده و این لوح افتخار را تقدیم نمایم.

امید است همچنان شاهد همراهی و همکاری شما در توسعه سازمان نظام ارتباطی و اطلاع رسانی بخش کشاورزی باشیم".

شایان ذکر است از مهدی خلیلی همچنین به عنوان مدیر نمونه و موفق در امور مرتبط با روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهت کشاورزی، در هفتمین سال پیاپی تقدیر شد.

برچسب ها: مدیر نمونه کشور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
ایول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار