بین شهرداریها؛ فرمانداریها و دهیاریها
احمد حسین زادگان استاندار مازندران از تلاش سیدمهدی احمدی شهردار شهرستان نکا در جهت کسب مقام اول شهرداری نکا بین شهردارها، فرمانداریها و دهیاریهای استان در ترویج فرهنگ نماز تجلیل کرد.
کد خبر: ۷۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۷ 10 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران از تلاش سیدمهدی احمدی شهردار شهرستان نکا در جهت کسب مقام اول شهرداری نکا بین شهردارها، فرمانداریها و دهیاریهای استان در ترویج فرهنگ نماز تجلیل کرد.

کسب مقام برتر شهرداری نکا در ترویج فرهنگ نماز در استان+عکس
 

متن تقدیر و تشکر به شرح زیر است:

جناب آقای احمدی

شهردار محترم شهرستان نکا

سلام علیکم

فرهنگ نماز دارای اهمیت و جایگاه والایی است که ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ نتایج معنوی و آثار اجتماعی عظیمی را در پی دارد.

بدینوسیله به استناد نتایج ارزیابی شورای اقامه نماز استانداری از عملکرد فرمانداریها / شهرداریهای سراسر استان و حوزه نماز، در سال ۱۳۹۶ که آن مجموعه را شایسته مقام برتر دانسته، مراتب تقدیر تشکر خویش را به پاس تلاش و پیگیریهای جنابعالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز اعلام میدارم.

امید است همواره در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله بویژه افزایش نشاط اجتماعی شهروندان عزیز در سایه فرهنگ نورانی نماز موفق و پیروز باشید.

احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

بر اساس این گزارش، بازسازی نماز خانه شهرداری نکا، از جمله کارهای مهم در بدو ورود سیدمهدی احمدی به این مجموعه خدمت رسانی بود که تغییر زیبا سازی ساختمان اداری و نماز خانه شهرداری به شکل زیبا تغییر یافت و امروز بعنوان زیباترین نماز خانه ادارات استان انتخاب شد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار