مهاجم ناراضی استقلال در آستانه دیدار با العین در لیگ قهرمانان آسیا، باز هم از لیست این تیم خط خورد.
کد خبر: ۷۲۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 12 March 2019

مهاجم ناراضی استقلال در آستانه دیدار با العین در لیگ قهرمانان آسیا، باز هم از لیست این تیم خط خورد.
روح‌الله باقری بعد از اینکه توانست فصل گذشته در ترکیب خونه به خونه بابل در لیگ یک به عنوان آقای گلی دست پیدا کند، مورد توجه وینفرد شفر قرار گرفت و نهایتاً در ابتدای این فصل به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

شاید در اوایل فصل کمتر کسی فکر می‌کرد باقری که با نظر مساعد خود شفر به استقلال آمده بود، رفته رفته به یک سکوی نشین محض تبدیل شود و نتواند آن فروغ قبلی را داشته باشد. اما با جذب مرتضی تبریزی در ابتدای فصل و همچنین پیوستن گادوین منشا و اسماعیل گونکالوس در نیم‌فصل به جمع آبی‌ها، عملاً این باقری بود که جایگاه خود را به طور کامل از دست داد. کار تا جایی پپیش رفته که شفر حتی حاضر نیست نام این بازیکن را به عنوان یار ذخیره هم در لیست تیمش در رقابت‌های مختلف قرار دهد.

در آستانه بازی با العین امارات باز هم شفر ترجیح داد روی نام روح الله باقری قلم قرمز بکشد تا این بازیکن شانس حضور در این میدان را هم از دست بدهد. این مسئله باعث شده تا باقری به کل روحیه خود را از دست بدهد و از شرایط موجود بسیار ناراحت و عصبانی باشد و این در نوع رفتار باقری در تمرینات و اردوی استقلال کاملاً مشخص است.

یک منبع آگاه و نزدیک به استقلال گفت چند روز پیش باقری در راه رفتن به رختکن پایش سر می‌خورد و دستش به شیشه رختکن برخورد می‌کند و گویا بر اثر شکستن شیشه رختکن دستش هم آسیب می‌بیند. حالا این اتفاق چقدر تصادفی یا عمدی بوده فعلاً کسی از جزییاتش با خبر نیست. مهاجم استقلال مترصد فرصت است تا بتواند باز هم جایگاه خودش را در ترکیب استقلال بدست بیاورد.

 

ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار