همزمان با کشف پیکر نیم سوخته یک مرد در اعماق منطقه جنگلی بلیران دشت سر آمل راز ناپدید شدن یک هفته‌ای مرد پرده فروش فاش شد.
کد خبر: ۷۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ 13 March 2019

همزمان با کشف پیکر نیم سوخته یک مرد در اعماق منطقه جنگلی بلیران دشت سر آمل راز ناپدید شدن یک هفته‌ای مرد پرده فروش فاش شد.

بنا بر این گزارش، عصر روز یکشنبه یکی از ساکنان منطقه که برای تفریح به جنگل‌های اطراف شهرستان آمل رفته بود با دیدن جسد سوخته یک مرد وحشتزده با پلیس 110 تماس گرفت.
دقایقی بعد از این تماس تلفنی بود که تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان آمل که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان ماجرا قرار گرفته بودند بسرعت خود را به منطقه مورد نظر رساندند.در نخستین مرحله از بررسی‌های پلیس مشخص شد که قربانی حادثه توسط فرد یا افراد ناشناسی به این نقطه منتقل و سپس به آتش کشیده شده است.در حالی که هیچ مدرک هویتی همراه جسد نبود بازپرس جنایی دستور انتقال آن به پزشکی قانونی را برای شناسایی هویتش صادر کرد. از سوی دیگر پلیس جنایی آمل نیز تجسس در میان افراد ناپدید شده را در دستور کاری خود قرار داد.بدین ترتیب بود که در میان افراد ناپدید شده به مشخصات یک مرد بازاری رسیدند که از یک هفته قبل خبر ناپدید شدنش در آگاهی به ثبت رسیده بود از آنجا که مشخصات وی با قربانی حادثه شباهت زیادی داشت بلافاصله از خانواده مرد پرده فروش خواستند تا برای تعیین هویت جسد پیدا شده به پزشکی قانونی مراجعه کنند. آنها نیز به محض مشاهده جسد دریافتند وی همان مرتضی – مرد گمشده – است. پس از شناسایی هویت جسد به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آمل تحقیقات جنایی ادامه یافت.پیچیدگی این پرونده هنگامی بیشتر شد که پزشکان قانونی پس از بررسی‌های تخصصی و کاووش‌های علمی روی جسد اعلام کردند که قربانی حادثه با اصابت ضربات کارد از پا درآمده و سپس او را آتش زده‌اند.در ادامه همین بررسی‌ها بود که پلیس متوجه شد مرد جوان یکی از کاسبان خوشنام در بازار آمل و در میان همکارانش بوده است.با توجه به اطلاعات به‌دست آمده و سرنخ‌هایی که پلیس در محل جنایت کشف کرده است، تجسس‌ها برای ردیابی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد.

ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار