دربی ۸۹ تهران در حالی ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که طبق اعلام رئیس دپارتمان داوری فوتبال، داوران مسابقه ظرف امروز و فردا اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 13 March 2019

دربی ۸۹ تهران در حالی ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که طبق اعلام رئیس دپارتمان داوری فوتبال، داوران مسابقه ظرف امروز و فردا اعلام خواهد شد.
 شاید برای شما هم جای سؤال باشد که چه کسی قرار است قضاوت این دیدار مهم را برعهده داشته باشد؟ اولین اسمی که به ذهن می‌آید، علیرضا فغانی است. بهترین داور ایران و آسیا و یکی از کم‌اشتباه‌ترین داوران دنیا، اما او قرار نیست داور بازی آتی استقلال و پرسپولیس تهران باشد. چرا؟

 اولین دلیل بی‌میلی خود علیرضا فغانی است که خیلی راغب نیست دربی ۸۹ را سوت بزند. دومین دلیل، اما به بازی هفته گذشته نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر برمی‌گردد. در این دیدار علیرضا فغانی تصمیماتی گرفت که با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه شد. مربیان و بازیکنان قرمزپوش مدعی بودند علیرضا فغانی ۲ پنالتی تیم پرسپولیس را نادیده گرفته است. همچنین مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه پرمخاطب ۹۰ هم اعلام کرد گل نساجی مازندران آفساید بوده و پنالتی پرسپولیس هم نادیده گرفته شده است. بر همین اساس شانس علیرضا فغانی هم برای سوت زدن در دربی ۸۹ کاهش پیدا کرده است چرا که ممکن است با واکنش منفی پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شود، اما شنیدیم گزینه اصلی دپارتمان داوری برای قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال تهران، اشکان خورشیدی است. این داور ساروی دو دیدارسخت و حساس استقلال تهران و تراکتورسازی و همچنین سپاهان اصفهان و تراکتورسازی در تبریز را خوب سوت زد و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود قضاوت شهرآورد ۸۹ را بر عهده داشته باشد.

 

خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار