تهیه کننده برنامه «پل فروردین» از پخش اولین قسمت این برنامه با اجرای ژیلا صادقی در شبکه دو خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 13 March 2019

تهیه کننده برنامه «پل فروردین» از پخش اولین قسمت این برنامه با اجرای ژیلا صادقی در شبکه دو خبر داد.
«احسان ارغوانی» تهیه کننده برنامه «پل فروردین» که اولین قسمت از آن امشب بروی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، در گفت‌وگو یی، درباره جزئیات این برنامه زنده تلویزیونی گفت: این برنامه امشب راس ساعت ۲۳:۳۰ با اجرای ژیلا صادقی و تیتراژ ابتدایی آن با صدای علیرضا قربانی بروی آنتن می‌رود که بخش‌های متفاوتی در آن خواهید دید.

وی ادامه داد: ما از امشب تا ۲۰ فروردین برنامه‌ای در سه فاز خواهیم داشت، در فاز اول که از امشب تا ۲۷ اسفند خواهد بود برنامه از ساعت ۲۳:۳۰ و مدت زمان ۱۰۰ دقیقه بروی آنتن می‌رود. فاز دوم مربوط به تحویل سال و ۲۸ و ۲۹ اسفند که مصادف با ولادت حضرت علی (ع) و شب سال نو است و از ساعت ۱۹ و به مدت ۱۰ ساعت برنامه خواهیم داشت. همچنین در فاز سوم که از ۱ تا ۲۰ فروردین خواهد بود ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه برنامه داریم. همانطور که از نام برنامه پیدا است ما از زمستان به فروردین پُل می‌زنیم و این موضوع در طراحی دکورمان نیز مشهود است.

این تهیه کننده با بیان اینکه رویکرد کلی این برنامه ایران گردی است بیان داشت: رویکرد کلی این برنامه ایرانگردی و رسم و رسوم نوروز است و ما در این برنامه قبل از نوروز به استقبال نوروز می‌رویم. شعار برنامه این است که ایران را پیاده ببینیم. تا به حال مستندهایی از حضور برخی هنرمندان در شهرهای گیلان، مازندران، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان و یزد ضبط کردیم.

 

وی درباره مهمان‌هایی که به این برنامه دعوت می‌شوند،‌گفت: مهمان امشب ما پوریا پورسرخ است که سفری به جزیره قشم داشته است و همزمان با حضورش در برنامه بخش‌هایی از این مستند و سفر وی به قشم نشان داده می‌شود که شامل مراکز تفریحی،‌گردشگری و ... این جزیره است، همچنین گلاره عباسی به جزیره هرمز و شبنم قلی خانی به بافق یزد رفته و مستندهایی را تهیه کرده است. تا ۲۸ اسفند روال برنامه به همین صورت است و ۲۸ و ۲۹ اسفند بنا به محتوای برنامه و همزمانی با نوروز و ولادت امیرالمومنین (ع) مهمان‌های دیگری به برنامه می‌آیند. از یک تا پنج فروردین فضای برنامه بهاری است و از ۵ تا پایان تعطیلات، نوروز را با آیتم‌ها و مستندهای جدید که سبک متفاوت، سرگرمی و جذابی دارد، بدرقه می‌کنیم.

ارغوانی با اشاره به بخش مسابقه‌ای که در این برنامه برگزار خواهد شد، افزود: ما مسابقه‌ای هم داریم که طی آن از مردم درباره انتخاب برترین قطعه موسیقی سال ۹۷ نظرسنجی می‌کنیم. رای گیری از امشب در دو گروه خواننده آغاز خواهد شد و مردم می‌توانند به خواننده مورد علاقه‌شان رای دهند. هر خواننده با دو قطعه در این مسابقه شرکت می‌کند.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه نیز گفت: آیتم مستندی را با حضور برخی هنرمندان در نجف ساختیم و در آن محمدرضا طالقانی و علی اکبر قلیچ به نجف سفر کرده و اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد. همچنین یک فروردین که مسادف با شهادت حضرت زینب (س) است، مستندی در دمشق تولید کردیم و مستندی از شهر تهران نیز داریم.

تهیه کننده برنامه «امروزی‌ها» درباره لوکیشن برنامه نوروزی خود نیز بیان داشت: بازار بزرگ ایران لوکیشنی است که ما در یکی از سوله‌های آن دکورسازی کردیم. معماری‌های داخلی این فضا ایرانی اسلامی و بسیار زیبا است. کتابخانه جُندی شاپور، باغ ماهان کرمان و ... از جاذبه‌های گردشگری آنجا است. در خلال برنامه پُل ارتباطی با سایر فضاهای زیبا و گردشگری بازار بزرگ ایران خواهیم داشت. همچنین به دلیل گذار از زمستان به بهار سازه دکوری با بهره‌گیری از نام برنامه که نشانگر یک پل است، زمستان را با عبور از دروازه نوروز به بهار پیوند می‌دهد. قسمت‌هایی از «پل فروردین» که تا قبل از عید نوروز روانه آنتن می‌شوند در بخش زمستان این دکور و با ورود به فصل بهار برنامه‌ها در بخش بهاری دکور ارائه خواهند شد.

وی در ادامه نیز بیان داشت: همچنین ۱۲ قطعه موسیقی جدید برای اولین بار توسط خواننده‌های مختلف کشور در این برنامه پخش می‌شود.

به گزارش فارس، این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و احسان ارغوانی هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار