ثمره دیگری هم که داشت کلیه کدورت ها و سماجت های برخی نمایندگان برسر مسئله شکل گیری منطقه آزاد بین نمایندگان شرق با غرب و میانی بوجود آمده بود از بین رفت . این امر سبب گردیده مردم فهیم استان در بهره مندی از رزق و روزی خدا دادی ،باهم سر یک سفره میل کنند
کد خبر: ۷۲۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 13 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، با تلاش مستمر و بی وقفه کمپین مخالفین انتقال آب خزر در جهت اتحاد بین مجامع نمایندگان مجلس استان مازندران و مجامع ائمه جمعه سه استان، همسویی قابل وصفی بین این شهرها به وجود آمد و کدورتها و اختلاف سلیقه ها به شکر خدا کنار رفت .

براساس دیدگاه های مشترک، این وحدت و اتحاد بوجود آمد خصوصا بین نمایندگان شهرهای استان مازندران(۱۲نماینده) چنان همگرایی و همسویی بوجود آمد تا به حال استان یک همچنین وحدتی را بین نمایندگان مجلس بخودش ندیده بود .
نتیجه این همسویی و همگرایی علاوه بر پافشاری و جدیت در مجلس برامر چانه زنی و ایستادگی که اخرین اتمام حجت از سوی نمایندگان با ریاست محترم جمهور روحانی بود صورت گرفت،
ثمره دیگری هم که داشت کلیه کدورت ها و سماجت های برخی نمایندگان برسر مسئله شکل گیری منطقه آزاد بین نمایندگان شرق با غرب و میانی بوجود آمده بود از بین رفت .
خوشبختانه این امر سبب گردیده مردم فهیم استان در بهره مندی از رزق و روزی خدا دادی ،باهم سر یک سفره میل کنند

به عبارتی برخی نمایندگان و مسئولین کوتاه آمدند و به حقایق همزیستی تن داده اند که هیچ چیزی بهتراز همزیستی مسالمت آمیز با نگاه توسعه همه جانبه برای کل استان نیست

با تصمیمات اخیر استاندار فهیم مبنی برسه لکه از منطقه آزاد در استان مازندران خود گویای این واقعیت است که الحمدولله و بشکرانه الهی این همگرایی و همسویی به افق روشن و توسعه استان با ایجاد سه نقطه امیرآباد- نوشهر- و بابلسر و فریدونکنار بین مسئولین و نمایندگان محترم استان بوجود امده است.
که نقش اول این اتفاق را میتوان بر کار و تلاش شبانه روزی کمپین بزرگ افتخار آفرین « کمپین مخالفین انتقال آب دریاچه خزر به کویر» دانست.
خیلی خوب توانسته است نه تنها نمایندگان محترم استان مازندران را به وحدت بکشاند بلکه همگرایی و اتفاق نظر نمایندگان سایر استانهای گیلان و گلستان را نیز در کنار استان مازندران فراهم سازد.

در پایان جا دارد از استادبزرگ و فرهیخته در رهبری و هدایت این حرکت سازنده سرکاردکتر گلین مقدم که موجب نجات بحر خزر و محیط زیست و جنگل هیرکانیست تقدیر و تشکر بعمل آید .

اتحادرمز توسعه است
آرین علی پور

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
حداقل یبار عادلانه تصمیم گرفتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
سلام من با بخشی از این مطلب موافق و با بخشی ش مخالفم،در اینکه باید مراقب باشیم آب تجن رو نبرن موافقم اما اینکه انتقال آب به کویر یک پوشش مطلب صحیحی نیست،بلکه واقعا قصدش رو دارند،منتها اون چه که باعث این سوء تفاهم شده این هست که پروژه انتقال آب از مرحله ایی که شرکت مشاوری برای فاز مطالعاتی کار رو شروع کنه تا زمانی که آب در سمنان قابل بهره برداری باشه در کوتاه مدت و میان مدت قابل تحقق نیست،برای همین طرح های دیگری رو برای بازه های زمانی کمتر و نیازمند بودجه کمتر_که قابل تامین باشه_تعریف کردند،سد فینسک نمونه ای از این طرح هاست و سدهای دیگری نیز متاسفانه وجود داره و یا در دستور کار قرار داره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار