منتظر رسیدگی مسئولان
در روزها و شبهای بارانی، تلفن همراه نیز قطع شده و اهالی از همه جهت تحریم شده و مقدور به برقراری هیچ گونه ارتباطی نمی باشند. اهالی روستا، این زمان در صورت بیماری و یا هر کار واجب، نمی توانند با هیچ بیمارستان، اورژانس و حتی هیچ بشری مکالمه نمایند.
کد خبر: ۷۲۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 15 March 2019

به گزارش تابناک مازندران: زرندین سفلی، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان شهید پرور نکا در استان مازندران. این روستا در فاصله چند کیلومتری شهر نکا و در دهستان پی رجه واقع شده است.

بر اساس این گزارش: این روستا باوجود امکاناتی همچون: سه تالار بزرگ که یکی از تالارها مجموعه گردشگری توریستی است و سه صندوق قرض الحسنه، یک پست بانک، جنگلبانی، پاسگاه، نیروی انتظامی، درمانگاه، داروخانه، مهد کودک، چندین مدرسه دخترانه و پسرانه ی دولتی، مدرسه پسرانه نمونه دولتی، کافینت و ... که از طریق اینترنت خدمات رسانی می کنند، کارکنان این مراکز و اهالی روستا، از مشکلات مربوط به سرویس های شبکه در زمینه ی خط ثابت، تلفن همراه و اینترنت رنج می بردند.

باتوجه به اینکه، سارقان کابلهای تلفن را چند بار در ماه و اکثراً در شبها قطع کرده و به سرقت می برند، مشترکین روستا باید از شب تا صبح منتظر مانده (اگر روز بعد تعطیل نباشد)، حضوری به مخابرات مراجعه، تا فنی کاران مخابرات، صبح کابل دیگری نصب و مشکل را برطرف نمایند که در این مدت کارکنان مراکز خدمات رسانی قادر به فعالیت نمی باشند.

همچنین گاهی در روزها و شبهای بارانی، تلفن همراه نیز قطع شده و اهالی از همه جهت تحریم شده و مقدور به برقراری هیچ گونه ارتباطی نمی باشند. اهالی روستا، این زمان در صورت بیماری و یا هر کار واجب، نمی توانند با هیچ بیمارستان، اورژانس و حتی هیچ بشری مکالمه نمایند.

اینجاست که به مسؤولین مخابرات می گوییم: باوجود جمعیت زیاد این روستا و مراکز خدمات رسانی و کاربران زیاد اینترنت، راه حل مشکل، نصب کردن مجدد کابل و به سرقت رفتن دوباره آن نیست و برای رفع نواقص مخابراتی این روستا، باید به فکر راهکار دیگری باشند.

بر همین اساس، از ریاست محترم مخابرات شهرستان نکا انتظار داریم، با هزینه ی مخابرات کابل های منتهی به زرندین را زیر زمینی نماید.

الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
زرندینی
|
United States
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
اون دزد دیگه کی هست که تو جاده سراسرس دزدی میکنه و هنوز گیر نیفتاده
بعید میدونیم غریبه باشه
کاربر
|
United States
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
ساعت ۱۰/۵ شب دزد براحتی کابل رو می دزده

واقعا مسؤولین نمیشناسنش؟؟؟؟!!!!!!
زرندینی
|
United States
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
خوش بحال این دزد

ای کاش من هم یک دزد بودم و هرگز گیر نمی افتادم ????????
یه بنده ی خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
خدایاشکرت از این مجرومیت و اختلاس اغا اده ها
یه بنده ی خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
سلام
مشکلات جاده سازی و نداشتن پیاده رو و کانال آب رو فراموش کردید مطرح کنید.چندساله اومدن دم خونه های مردم رو تخریب کردن و گذاشتن به امان خدا؟!آدم خجالت میکشه میخوادباکفش های گل آلود اززرندین خارج بشه.واگر داخل محل کاری داشته باشیم ونیازبه پیاده روی باشه،نه پیاده رو هست که امنیت پیاده حفظ بشه نه جاده سروسامون داره.چون مسئولین ازخودروستاهستندمردم مراعاتشون رومیکنن و سکوت میکنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار