مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بنزین و نفت گاز یورو از 29 اسفند و در ایام نوروز در جایگاه های منتخب به مردم عرضه می شود.
کد خبر: ۷۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 17 March 2019

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بنزین و نفت گاز یورو از 29 اسفند و در ایام نوروز در جایگاه های منتخب به مردم عرضه می شود.

سبحان رجب پور روز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به مهیاشدن این شرکت جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم در ایام نوروز اظهار داشت: نفت گاز یورو چهار به صورت مستمر در جایگاه های منتخب عرضه می شود البته اولویت اول سوخت های یورو برای کلان شهرهاست و در صورت مازاد بودن به مراکز استان ها عرضه می شود.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 12 جایگاه این نوع سوخت را عرضه می کنند و توزیع بنزین یورو هم فقط برای جایگاه های مرکز استان در 29 اسفندماه همزمان با سالروز ملی شدن صنعت نفت آغاز می شود و سعی می کنیم در ایام نوروز در اختیار متقاضیان باشد البته به دلیل محدودیت تنها در چند روز ایام نوروز موجودی ما کافی خواهد بود.
رجب پور گفت: هنوز تکلیف بنزین سوپر مشخص نیست چون واردات آن کمی مشکل هست.
وی تاکید کرد: در این ایام جدا از کنترل کیفی، هر 2 روز یکبار از همه جایگاه های عرضه سوخت و ماهی یکبار کنترل کمی برای کنترل کم فروشی، گشت های ویژه هم برای رسیدگی به مشکلات مردم در جایگاه ها خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: شماره تماس 33270138 از 8 صبح تا ساعت 22 و تلفن 33270140 به صورت شبانه روز پیگیر مشکلات مردمی است و همچنین تلفن شکایات مردمی 09627 به صورت 24 ساعته فعال بوده تا کمترین مشکل برای مردم در ایام نوروز پیش آید.
رجب پور خاطرنشان کرد: در صورت تخلف جایگاه های سوخت و کم فروشی و معیوب بودن نازل های سوخت، از یک تا سه برابر نرخ بین المللی قیمت سوخت جریمه خواهند شد.
وی تاکیدکرد: فروش مکمل سوخت نیز در جایگاه سوخت ممنوع است و جز سوء استفاده و بازارگرمی دلیل دیگری ندارد و با اینگونه جایگاه ها برخورد جدی می شود.
وی بر رعایت حداقل ها برای حفط سلامت مردم هنگام حضور و سوخت گیری در جایگاه ها از جمله پیاده کردن سرنشین ها و سوخت گیری توسط متصدیان جایگاه نیز اشاره کرد و گفت: استفاده غیر مجاز از سوخت گاز مایع در خودروها نیز معضل است، متاسفانه بخش بزرگی از گاز مایع ما در باک خودرو ها استفاده می شود که بسیار خطرناک است و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه کمک کنند.
وی گفت: بیمه نکردن خودروهایی که این مخزن ها را نصب می کنند، عدم صدور معاینه فنی توسط نیروی انتظامی و گشت های مشترک با کمک همه دستگاهای مربوط می توانند به حل این موضوع کمک کنند.
مدیرشرکت پخش فراورده های نفت مازندران گفت: این شرکت سوخت بخش مرکزی و شرق استان را با استفاده از 229 دستگاه نفت کش جاده پیما، 124 محل عرضه بنزین و نفت و گاز، 86 جایگاه سی ان جی ، 295 فروشندگی نفت سفید و نفت گاز روستایی ، 9 تاسیسات مادر گاز مایع و 210 نمایندگی عرضه گاز مایع از طریق انبار نفت ساری برای بخش های مختلف تامین می کند.
رجب پور ادامه داد: روزانه نزدیک به 8 میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی شامل بنزین ، نفت سفید و گاز و سوخت هواپیمایی از انبار ساری بارگیری و به مقاصد تعیین شده ارسال می شود.
وی گفت: حسب برنامه ریزی تعریف شده از سوی ستاد مرکزی در مقاطعی از سال همچنین بخشی از سوخت مورد نیاز استان های همجوار ، سوخت رسانی به نیروگاه سلیمی، سوخت گیری هواپیمایی فرودگاه دشت ناز با قریب به ماهانه 500 تا 600 هزار لیتر سوخت هواپیمایی هم از طریق شرکت ما صورت می گیرد.
رجب پور به برخی از انتظارات خارج از وظایف این شرکت از سوی مردم اشاره کرد و گفت: جایگاه های سوخت موظف به تامین سرویس بهداشتی نیستند و این موضوع مربوط به متولیان گردشگری است، در قانون هیچ اجباری برای این امر نیست و میز و تاسیسات بهداشتی در جایگاه مربوط به پرسنل است با این حال ما از جایگاه داران تقاضا کردیم این مورد را تامین کنند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار