این بسته ها شامل "برنج، چای، شکلات، رب گوجه، ماکارونی، قند و روغن" ، است که این بسته‌های غذایی هر کدام حدوداً به میزان ۱۵۰ هزار تومان ارزش داشت و به طور کامل توسط حوزه مشارکت‌های مردمی و خیرین تهیه شده است.
کد خبر: ۷۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱ 18 March 2019

به گزارش تابناک مازندران: اداره بهزیستی شهرستان نکا همزمان با فرارسیدن عید نوروز همچون سال های گذشته اقدام به ارائه سبد غذایی به مددجویان نیازمند خود نمود.

بر اساس این گزارش: رمضانعلی داعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا دراین خصوص بیان داشت: ۴۰۰ بسته سبد کالای ضروری توسط این اداره به مناسبت ایام نوروز بین مددجویان بهزیستی در شهر نکا تهیه و درحال توزیع می باشد.

وی اضافه کرد: این بسته ها شامل "برنج، چای، شکلات، رب گوجه، ماکارونی، قند و روغن" ، است که این بسته‌های غذایی هر کدام حدوداً به میزان ۱۵۰ هزار تومان ارزش داشت و به طور کامل توسط حوزه مشارکت‌های مردمی و خیرین تهیه شده است.

داعی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، توزیع بسته های حمایتی گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیازمندان جامعه است.

رئیس بهزیستی شهرستان نکا گفت: علاوه بر این البسه و کفش در کنار بسته‌های مواد غذایی بین مددجویان درحال توزیع می باشد.

گفتنی ست:حدود چهار هزار نفر در شهرستان نکا از مددجویان بهزیستی شهرستان هستند، در سال جاری، ۴۰۰ بسته در ایام نوروز، ۱۰۰ بسته در هفته بهزیستی و ۳۰۰ بسته سبد کالایی، غذایی و حمایتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان بهزیستی شهرستان توزیع شد

خبر:الهام زارعی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار