رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز، گفت: هم‌اکنون سطح مسیر برای تردد لغزنده است و رانندگان احتیاط را سرلوحه کارها قرار دهند.
کد خبر: ۷۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 18 March 2019

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز، گفت: هم‌اکنون سطح مسیر برای تردد لغزنده است و رانندگان احتیاط را سرلوحه کارها قرار دهند.

علیرضا قدمی، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن تعطیلات نوروز شاهد افزایش تردد در مسیرهای مواصلاتی و جاده‌های شریانی پایتخت و دیگر استان‌ها به شمال کشور هستیم.

وی با اشاره به بارش سنگین نزولات آسمانی و ریزش برف در مسیرهای کوهستانی همانند هراز، کندوان و فیروزکوه، افزود: ریزش برف، وزش شدید باد، ریزش کوه و مسدود شدن موقت مسیرهای مواصلاتی از روز گذشته تاکنون در مسیرهای مواصلاتی مازندران اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: هم‌اکنون سطح مسیر برای تردد لغزنده است و رانندگان احتیاط را سرلوحه کارها قرار دهند.

این مسؤول بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای مواصلاتی کوهستانی مازندران را دارند از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و از سیستم گرمایشی و موتوری خودروی خود اطمینان داشته باشند.

قدمی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از دو روز گذشته در استان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در سال آینده ادامه دارد، متذکر شد: با متخلفات در حوادث رانندگی برخورد جدی‎ می‌شود و در برخورد با افرادی که جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند تعارفی نداریم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین ان دسته از تخلفاتی هستند که بیشترین خسارت مالی و جانی را به همراه دارند، گفت: خودروی رانندگان متخلف و حادثه‌ساز تا پایان تعطیلات نوروز 1398 توقیف می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا مسافران نوروزی و هموطنان سفر ایمن و شادی داشته باشند و در این مسیر مردم هم باید کمک‌حال پلیس باشند.

قدمی گفت: رانندگان برای رفع خستگی و دوری از خواب‌آلودگی پس از هر دو ساعت رانندگی حداقل به میزان 15 دقیقه استراحت کنند تا برای بازیابی انرژی اقدام کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار