رئیس هیات فوتبال مازندران در جمع خبرنگاران گفت : نساجی تیم بزرگی است و مشکلی هم اگر هست با درایتی که از مالکان این باشگاه و مسئولین استانی و شخص استاندار و مدیرکل سراغ داریم این ها حل خواهد شد و جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۷۲۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 19 March 2019

رئیس هیات فوتبال مازندران در جمع خبرنگاران گفت : نساجی تیم بزرگی است و مشکلی هم اگر هست با درایتی که از مالکان این باشگاه و مسئولین استانی و شخص استاندار و مدیرکل سراغ داریم این ها حل خواهد شد و جای نگرانی نیست.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران در خصوص مشکلات پیش آمده در باشگاه نساجی و شایعات جدایی مالکین از این باشگاه در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت : ما از مالکان این تیم آقایان صنیعی فر و حدادیان تشکر می کنیم . مردم این دو عزیز را دوست دارند و به آنها همیشه احترام میگذراند و همینطور مسئولین استانی هم حس متقابلی را دارند.

وی ادامه داد : شخص آقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به شدت پیگیر این تیم هستند و ما نیز در هیات فوتبال استان مازندران پیگیر رفع این مشکلات هستیم تا هر چه زودتر آرامش به تیم برگردد.

بهروان ضمن امیدواری دادن به هواداران نساجی، بیان داشت : ما به حقوق مالکان این باشگاه احترام میگذاریم، اما اگر مشکلی هم هست با همکاری مسئولین و بلندپایگان استانی حل خواهد شد و همه دنبال این هستند که مشکل را رفع اختلاف کنند و به همین دلیل هواداران پرشو و فهیم نساجی نگران نباشند.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران از پیگیری های مسئولین استانی تشکر کرد و گفت : آقای حسین زادگان، استاندار مازندران به شخصه پیگیر برطرف شدن این مشکلات هستند و طبق صحبت هایی که در رسانه ها شده است باید عرض کنم که هم بازیکنان و هم کادر فنی همه آنها زحمت می کشند ولی آنها نگران نباشند چون این مشکل بزودی برطرف خواهد شد.

این مسئول از شرایط حساس نماینده مازندران در لیگ برتر گفت و افزود : در شرایط حساسی در لیگ قرار داریم . هم موقعیت تیم ما بسیار حساس است و هم لیگ در شرایط بسیار حساسی قرار دارد ولی همه باید کمک کنیم و با احترام به همه ی آحاد این تیم از مالکان، کادر فنی و بازیکنان و مخصوصا هواداران فهیم مازندرانی مشکلات موجود را باید برطرف کنیم.
بهروان ادامه داد : نساجی تیم بزرگی است و مشکلی هم اگر هست با درایتی که از مالکان این باشگاه و مسئولین استانی و شخص استاندار و مدیرکل سراغ داریم این ها حل خواهد شد و جای نگرانی نیست.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : آقای صنیعی فر و آقای حدادیان شخصیت های بزرگی هستند و برای باشگاه نساجی زحمات زیادی کشیده اند و محبوب مردم مازندران و مخصوصا هواداران فهیم نساجی هستند و مسئولین مازندرانی نیز ارزش زیادی برای این عزیزان قائل هستند و پیگیری امور هستند تا جلسه ای با حضور مالکین نساجی تشکیل دهند و در این جلسه ای که بزودی برگزار خواهد شد این مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار