رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای تحقق شعار سال، محصولاتی مانند نهاده‌های دامی، ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی در داخل استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 21 March 2019

برای تحقق شعار سال تولید  نهاده‌های دامی در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی رسول جلیلی امروز، با اشاره به شعار سال یعنی«رونق تولید» اظهار کرد: برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش سازمان جهاد کشاورزی استان این است که استکبار جهانی نتواند شرایط دشوار اقتصادی را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.

وی تصریح کرد: بی‌شک امسال تولیدات کشاورزی در واحد سطح افزایش یافته، به ویژه در تولید و کشت محصولاتی تلاش می‌شود که وابسته به خارج هستیم، تا در این صورت هم تولید بیشتر شده و هم درآمد کشاورزان افزایش یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برخی از محصولاتی که برای رهایی از وابستگی به خارج از کشور تولید می‌شوند شامل نهاده‌های دامی، ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی هستند که هم اکنون با شرایط بسیار دشواری از خارج از کشور وارد شده اما سعی می‌شود تا در سال 98 این محصولات به اندازه مورد کافی در داخل استان تولید شود.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در این راستا از کشاورزان حمایت کرده و آنها را راهنمایی می‌کند و نیز سیاست‌گذاری‌های لازم را انجام داده تا کشاورزان بتوانند با کاهش مصرف آب برای احیای دریاچه ارومیه، سبب رونق تولید و افزایش درآمد خود و استان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار