مدير جهادکشاورزي‌ سوادکوه ه‌شمالي، دهياران، اعضا شوراي اسلامي و مردم در صورت بروز هرگونه مصاديق تغيير کاربري غير مجاز، مراتب را به صورت تلفني به شماره 131 و يا کشيک اداري مديريت جهاد کشاورزي شهرستان اعلام کنند.
کد خبر: ۷۲۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 22 March 2019

 آريا- مدير جهادکشاورزي‌ سوادکوه ه‌شمالي، دهياران، اعضا شوراي اسلامي و مردم در صورت بروز هرگونه مصاديق تغيير کاربري غير مجاز، مراتب را به صورت تلفني به شماره 131 و يا کشيک اداري مديريت جهاد کشاورزي شهرستان اعلام کنند.

 قاسم حکمت شعار ضمن تبريک فرا رسيدن سال جديد گفت: کشيک نوروزي اين مديريت و گشت‎ حفاظتي 131 امور اراضي در ايام تعطيلات نوروزي در آماده‎باش کامل بوده و اراضي کشاورزي و باغي و ساخت و سازهاي شهرستان را رصد مي‌کند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان سوادکوه شمالي اظهار کرد: هرساله با فرا رسيدن تعطيلات نورزوي خريد زمين، ويلاسازي و ساخت و سازهاي غيرمجاز در زمين‌هاي کشاورزي از سوي سودجويان شدت مي‌گيرد و بر اين اساس شهروندان هنگام خريد توجه لازم را داشته باشند چرا که تغيير کاربري مزرعه و باغ بدون اخذ مجوز از مديريت جهاد کشاورزي و ديگر مراجع ذيربط ممنوع بوده و با متخلفين برخورد ميگردد.

حکمت شعار افزود: دهياران، اعضا شوراي اسلامي و مردم در صورت بروز هرگونه مصاديق تغيير کاربري غير مجاز، مراتب را به صورت تلفني به شماره 131 و يا کشيک اداري مديريت جهاد کشاورزي شهرستان اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار