پخش سریال نوروزی شبکه دو سیما در حالی آغاز شده که تصویربرداری بخش‌هایی از آن در خیابان‌های تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۷۲۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 22 March 2019

پخش سریال نوروزی شبکه دو سیما در حالی آغاز شده که تصویربرداری بخش‌هایی از آن در خیابان‌های تهران ادامه دارد.
فارس، اولین قسمت از سریال «بر سر دوراهی» با بازی حمید گودرزی در نقش حامد از شبکه دو سیما روی آنتن رفت و در نخستین قسمت نشان داد داستانی پر از تعلیق در انتظار مخاطبان است.

بنا بر این گزارش، در «بر سر دوراهی» این بار هم مثل دیگر آثار عنقا کاراکتر محوری پسری به نام حامد است که مخاطب در نخستین قسمت متوجه شد او از خانواده ای معمولی است که حالا بر اساس اتفاقاتی که هنوز نمی دانیم چه زمانی و چگونه رخ داده اند، متمول شده است.

همچنین مخاطب در قصه با کاراکتر مریم دختر عموی حامد روبرو می‌شود که مهراوه شریفی‌نیا که پس از سه سالی که از «کیمیا» می‌گذارد، با ایفای این نقش به تلویزیون برگشته و به نظر می‌رسد این دو از آن دخترعمو پسرعموهایی هستند که از کودکی پیوندشان را در آسمان نوشته اند اما حالا دیگر از هم جدا شده‌اند.

پرده اول از «بر سر دوراهی» قصه حامد و پریناز نام داشت و ایفای نقش پریناز هم برعهده میترا حجار بود؛ بازیگری که اغلب در سینما دیده می شود و آنقدرها هم پرکار نیست و گرچه همین سال گذشته در سریال نوروزی «دیوار به دیوار» حضور داشت اما ماحصل کار او آنقدرها به چشم نیامد.

همچنین بازگشت عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به رسانه ملی که نقش منفی در این سریال برعهده دارد از نکات قابل توجه این سریال بود.

تصویربرداری «بر سر دوراهی» این روزها همچنان ادامه دارد و امروز نیز بخش‌های خارجی آن در خیابان ضبط می‌شود.

میترا حجار، مهراوه شریفی‌نیا، بهرنگ علوی و حمید گودرزی امروز مقابل دوربین رفته‌اند و کار همزمان با پخش تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

این مجموعه در ایام نوروز ۹۸ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت و ساعات بازپخش آن ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ عصر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار