رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از پرداخت تسهیلات به سیل زدگان مازندرانی از ۳ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 23 March 2019

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از پرداخت تسهیلات به سیل زدگان مازندرانی از ۳ فروردین خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ساری گفت: سیلاب در ۹شهرستان مازندران به حدود ۶هزار و ۲۰۰واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب زد که در حال بررسی نهایی میزان آسیب‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه حجم آب در مناطق سیل زده بشدت فروکش کرده است، افزود: مشکل قطع برق، آب آشامیدنی و گاز مناطق سیل زده کاملا رفع شده است، اما در برخی مناطق بصورت خیلی محدود مشکل وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اصلاح راه‌های کوهستانی مناطق هزارجریب بهشهر و نکا که در جریان سیلاب اخیر آسیب دیدند به علت ریزش‌های دائمی هنوز با مشکل مواجه است.

نجار با بیان اینکه راه‌های فرعی به روستا‌های گرفتار در سیلاب میسر شده است افزود: پیمانکار برای اصلاح و ترمیم بازسازی این راه‌ها مشخص شده است که پس از امن شدن منطقه کار را آغاز می‌کند.
وی گفت: بر اساس مجوز‌هایی که گرفته شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فردا سوم فروردین به تکمیل فرم‌ها و در اختیار دادن تسهیلات بلاعوض و کمک‌ها به سیل زدگان اقدام می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با قدردانی از مردم در کمک رسانی گفت: با کمک مردم آب‌های زیادی به دریا هدایت شد که اگر این کار‌ها انجام نمی‌شد خسارت سیل دوچندان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار