آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: دنیا دار مکافات است اینگونه نیست که هیچ اذیت و آزاری در آن نباشد.
کد خبر: ۷۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 24 March 2019

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: دنیا دار مکافات است اینگونه نیست که هیچ اذیت و آزاری در آن نباشد.

وی با بیان اینکه در دنیا هم حوادث طبیعی و هم آزمایش های الهی وجود دارد افزود: مازندران و گلستان در فصل کشاورزی خسارت های سنگینی دیدند که علت آن حوادث طبیعی بود.

امام جمعه ساری با اشاره به صبوری مردم و ادب مردم مازندران در برخورد با مسئولان اظهار داشت: از استاندار مازندران که اول کار تا بحال پای کار بودند تشکر می کنم.

وی گفت: حضور مسئولان و معاون اول رئیس جمهور هر چند دیر صورت پذیرفت اما همین حضور موجب تسکین آلام ملت است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه خسارات سنگین با کمک ها و مساعدت بلاعوض محدود جبران نمی شود افزود: اینگونه نباشد که ما برویم و کار تمام شود بلکه باید گزارش اقدامات و خسارات جمع بندی و به رئیس جمهور داده شود تا جبران شود.

وی اظهار داشت: اکنون فصل کشاورزی است و خیلی از خزانه های شالی از بین رفته است و همه باید تلاش کنند تا بتوانند جبران کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص این سیل ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مرتفع و خسارات جبران شود.

وی ادامه داد: انتظار این است که توجه و نگاه ویژه ای به مازندران و گلستان شود تا بتوانیم امید مردم را زنده نگه داریم و مردم دعاگوی ما باشند.

آیت الله طبرسی به حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: ۴۰ سال است که مردم در میدان حضور دارند و باید خسارات این سیل بویژه در بخش راه و کشاورزی جبران شود.

وی به اهمیت کشاورزی در مازندران اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های مهم کشاورزی در مازندران اصلاح شده بود ما مشکلی در خصوص تامین گوشت و مسائل دیگر نداشتیم.

آیت الله طبرسی ابراز داشت: دردها زیاد است و ما امیدواریم معاون اول رئیس جمهور راهکارهای منطقی و روشنی ارائه دهند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار