کد خبر: ۷۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 02 April 2019

 به گزارش تابناک مازندران، جامعه ای پویاست که هدفمند باشد و مردم آن بانشاط و چهره ای خندان داشته باشند. متاسفانه جامعه ما در مبحث نشاط و شادی ضعف های فراوانی دارد که باید جبران شود.

" فرا رسیدن سال "1398" هجری شمسی، این عید باستانی را خدمت شما مردم عزیز ایران و همشهریان عزیزم تبریک و تهنیت عرض میکنم و در این سال جدید موفقیت و توفیق شما و همه هموطنان عزیز را از درگاه ایزد منان خواستارم.

" امید است در سال جدید با برنامه ریزی های جدید و اصولی، مسئولین اوضاع معیشت و اقتصادی، رفع بیکاری و رکود و مهار تورم، مشکلات فرهنگی و اجتماعی را مرتفع و حل گردانند.

امروز جامعه و مردم بیش از گذشته نیازمند نشاط روحی و نشاط اجتماعی هستند.

"ما متاسفانه در این مبحث ضعف داریم و باید این ضعف را کم و سپس حل کنیم، باید همه مسئولین و مردم و دست اندرکاران دست به دست هم بدهند تا نشاط و شادابی و خنده برای مردم بیش از گذشته وجود داشته باشد، چرا که خنده بر هر درد بی درمان دواست، البته این امر مستلزم موارد مذکور فوق است.

" انشاالله همه ی آحاد مردم در این سال جدید، شاد، سرزنده و خرم باشند،چرا که جامعه ما نیازمند شادی و نشاط و امید هست برای آینده، و همه باید برای رسیدن امید مردم به آینده تلاش و تقلا بکنند و هر کس بخواهد امید مردم را بگیرد و یا کمرنگ بکند از دید مردم همیشه محکوم و افتاده است.

" انشاالله که سال جدید سالی توام با سلامتی، موفقیت و خیر و برکت برای همه هموطنان و همشهریان عزیز باشد انشاالله.
حاج یاسر عباسی(فعال فرهنگی و سیاسی)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار