تیم نساجی تیم نایب قهرمان را متوقف کرد
بازی تیم های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. سرخپوشان قائم شهری در غیاب محمد مهدی نظری و محمد عباس زاده به مصاف حریف مدعی اصفهانی رفتند و پا به پای حریف بازی کردند و هرگز تسلیم نشدند .
کد خبر: ۷۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 05 April 2019

 به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود و در حضور انبوه تماشاگران خونگرمش در یک دیدار جالب و نمایش دلپذیر تیم نایب قهرمان جدول یعنی سپاهان را متوقف کرد تا حریف سخت کوش و پرمهره به رده سوم سقوط کند

براساس این گزارش، تیم نساجی که با حضور مجید جلالی شرایط بهتری پیدا کرده و در خانه به تیمی باج نمی‌دهد، در این دیدار هم تلاش کرد از مدعی قهرمانی امتیاز بگیرد اما زردهای اصفهانی نمی‌خواستند از کورس عقب بمانند.

سپاهان که یکی از تیم‌های بالانشین و مدعی قهرمانی در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر است، دو امتیاز حساس را در شرایطی از دست داد که پرسپولیس و تراکتورسازی دیدارهایشان در این هفته را با برتری به پایان بردند.

سپاهان با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و فاصله اش با صدر جدول چهار امتیاز شد و با تراکتورسازی که تیم دوم هست دو امتیاز فاصله گرفت. نساجی مازندران هم ۲۵ امتیازی شد و در رتبه یازدهم جای گرفت.

تساوی باارزش نساجی مقابل تیم سپاهان
 

طلایی پوشان دیار اصفهان امروز در شرایطی در خانه نساجی به میدان رفته اند که پیروزی روز گذشته سرخپوشان آنها را برای کسب هر سه امتیاز بازی تحت فشار قرار داده است. پرسپولیس حالا 51 امتیازی است و شاگردان امیرقلعه نویی در صورت پیروزی برابر نساجی 49 امتیازی می شود و این همان هدفی است که تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر صنعت نفت آبادان هم دنبال می کند. در سوی دیگر این میدان شاگردان مجید جلالی قرار دارند که طی روزهای گذشته اخبار خوبی از اردوی این تیم به نظر نمی رسد ولی حضور هواداران پرشمار نساجی می تواند کار را برای امیرقلعه نویی و شاگردانش که فقط سه امتیاز را برای جا نماندن از کورس قهرمانی می خواهند، دردسرساز شود.

نساجی مازندران صفر - فولاد مبارکه سپاهان صفر – ساعت ۱۷:۴۵ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین؛ کمک داوران پشت دروازه: مهدی مرجانزاده – کیوان علی محمدی
داور چهارم: یوسف مغروری
ناظر داوری: حسین عسکری

 

ترکیب نساجی مازندران

 

حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، امید سینک (77 علی شجاعی)، محمد آبشک، حامد شیری، رحمان جعفری ( 69 دافه) ، سید محمد میری، جورجی گولسیانی و سجاد آشوری.

سرمربی: مجید جلالی

 

ترکیب سپاهان

 

پیام نیازمند، حسن جعفری ( 78 محمد ایرانپوریان)، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی (62 جلال علی محمدی) و علی قربانی.

سرمربی: امیرقلعه نویی

 

کارت زرد

حسن جعفری دقیقه 53 سیاوش یزدانی دقیقه 64 سپاهان

محمد آبشک دقیقه 55 نساجی

 

شرح نیمه اول

طی نیمه اول دیدار دو تیم سپاهان و نساجی مازندران شاهد نمایش خوبی از سوی شاگردان قلعه نویی و جلالی. دلیل این بازی سریع و پر موقعیت هم که درصد بیشتری از موقعیت ها نصیب سپاهان شد، ای بود که طلایی پوشان برای کسب هر سه امتیاز بازی تلاش می ولی این فشار روی بازیکنان مجید جلالی وجود ندارد. پس آنها عقب نشسته اند و در ضدحملات موقعیت های خوبی ایجاد کردند که طی نیمه اول به نتیجه نرسید ولی انتظار یک بازی تهاجمی از سوی هر دو تیم در نیمه دوم داریم

 

دقایق حساس

 

دقیقه 5: ضربه علی قربانی روی ارسال کرنر محمد کریمی به شکلی خطرناک از زاویه مخالف راهی اوت شد.دقیقه 16: ارسال خوب حسن جعفری با ضربه سیاوش یزدانی همراه شد که توپ با اختلافی دو متری از کنار دروازه راهی اوت شد.دقیقه 20: مهاجم نساجی و سیاوش یزدانی در کورس برای گرفتن توپ بودند که در محوطه جریمه سپاهانی ها یزدانی با حرکتی خطرناک و البته هوشمندانه توپ را به پای بازیکن حریف زد تا اوت بگیرد.دقیقه 23: ضربه حامد شیری که با پاسی کات بک به محوطه جریمه ارسال شده بود، با ضربه حامد شیری می رفت که گل اول بازی را ثبت کند ولی توپ او در چارچوب نبود.دقیقه 30: پاس در عمق زیبای محمد کریمی با ضربه سر ضرب حسن جعفری در محوطه جریمه همراه شد که توپ با واکنش لک به کرنر فرستاده شد؛ روی ضربه کرنر باز هم کریمی ارسالی زیبا و دقیق داشت که اینبار ضربه سر شهباززاده با فاصله کمی به اوت رفت.گدقیقه 37: ضد حمله سریع تیم فوتبال نساجی می رفت که با ضربه رحمانی دروازه سپاهان را باز کند ولی شاگردان امیرقلعه نویی خوش شانس بودند که ضربه مهاجم تیم میزبان با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.دقیقه 40: در شلوغی محوطه جریمه چند پاس کوتاه از سپاهانی ها با ضربه سر، موقعیت را در اختیار مهرداد محمدی و سعید آقایی قرار داد ولی مدافعین سریعتر بودند و توپ را به کرنر زدند.دقیقه 2+45: بار هم ارسال کریمی به تیرک دوم رفت ولی اینبار مهرداد محمدی به توپ ضربه زد که فاصله بسیار کم بود و یک موقعیت خطرناک دیگر شکل گرفت.دقیقه 63: ضربه جلال علی محمدی با فاصله از کنار دروازه راهی اوت شد.دقیقه 64: حرکت در عرض مهرداد محمدی و شوت او با پای چپ پس از برخورد به پاس مدافعین نساجی راهی کرنر شد.دقیقه 69: ضربه علی قربانی با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.دقیقه 70: ضربه سر مهاجم نساجی در اختیار نیازمند قرار گرفت که جایگیری مناسبی داشت.دقیقه 76: برای چندمین بار حرکات انفرادی مهرداد گلی را در پی نداشت و شوت او با فاصله زیادی راهی اوت شد.دقیقه 80: شوت کومان از پشت محوطه جریمه با فاصله یک متری از کنار دروازه به اوت رفت.دقیقه 85: شوت آبشک روی ضربه ایستگاهی پس از برخورد با مدافعان نساجی به کرنر رفت.دقیقه 88: ضربه علی قربانی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه راهی اوت شد تا آه از نهاد بازیکنان طلایی پوشان سپاهان برآید.دقیقه 90: ارسال مهرداد محمدی موقعیتی بسیار خوب برای سپاهانی ها در چند مرحله فراهم کرد. در مرحله اول ضربه سر شهباززاده را لک برگشت داد و در مرحله دوم شوت مهاجم سپاهان را عبدی برگشت داد تا پس از چند ثانیه خیلی نفس گیر توپ در آغوش لک آرام بگیرد.

 

حاشیه

 

* هواداران تیم فوتبال نساجی بار دیگر ورزشگاه وطنی را در یک دیدار خانگی حساس پر کرده اند.
* استنلی کی روش در این دیدار به دلیل محرومیت حضور ندارد. او به دلیل سه کارته شدن در این مسابقه حضور ندارد.

* محمد عباس زاده مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران انتظار می رفت که امروز مقابل سپاهان بازی کند ولی مجید جلالی ترجیح داده تا او را روی نیمکت نگه دارد.

* مصدومیت سیاوش یزدانی که در اثر برخورد با عرت پورقاز ایجاد شد، وقفه ای چند دقیقه در بازی ایجاد کرده است.

* درگیری ها در دقیقه 42 میان بازیکنان دو تیم که منتظر ارسال کرنر هستند به بالاترین حد رسیده است.      به هر روی تیم قلدر نساجی به سپاهان باج نداد و به یک تساوی باارزش رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار