امروز (۲۱ فروردین) در بازار طلا، سکه و ارز شاهد کاهش قیمت بودیم.
کد خبر: ۷۳۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 10 April 2019

امروز (۲۱ فروردین) در بازار طلا، سکه و ارز شاهد کاهش قیمت بودیم.

در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان کاهش یافته است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۸۰ هزار تومان ارزان شده است.

هر قطعه نیم سکه نیز به قیمت دو میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است که ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد. اما ربع سکه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده که ۲۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت را تجربه می‌کند. هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۹۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که آن هم نسبت به دیروز ارزان‌تر شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۴۵ هزار تومان معامله می‌شود که نشان از کاهش ۷۰۰۰ تومانی نسبت به دیروز) دارد. امروز نیز هر اونس طلا در بازار جهانی حدود ۱۳۰۳ دلار قیمت‌گذاری شد.

دلار به کانال ۱۳ هزار تومان برگشت

و اما در بازار ارز، بانک‌ها امروز (۲۱ فروردین) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۶۴۵ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۳۶۵ تومان خریدند در حالیکه دیروز قیمت خرید دلار در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۷۷۱ تومان و یورو ۱۵ هزار و ۵۱۶ تومان بود.

همچنین بانک‌ها امروز پوند را با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۷ هزار و ۸۱۴ تومان خریدند.

یوروی مسافرتی هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۱۳۷ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۳۰۰ تومانی دارد.

قیمت خرید یورو هم در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است که نرخ یورو نیز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار