بابلسر جز دورودخانه و دریا که نعمت خدادادی است هیچ مکان تفریحی ندارد و احداث پارک بانوان از الزامات سال ۹۸ هست با توجه به اینکه ۶۰۰۰ متر زمین مرحوم نجفی از قدرالسهم تفکیک درسادات محله به شهرداری رسید هرچه سریعتر تعیین وتکلیف شود .
کد خبر: ۷۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ 11 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، خانم فاطمه بهار عضو فعال شورای شهر بابلسر در گفتگو با تابناک مازندران اظهار داشت : بنده به مهندس رحیمی شهردار بابلسر ضمن تشکر از تلاش ایشان درهمه زمینه ها، پیشنهادی در مورد کمبودها دربابلسر ارائه دادم .

احداث پارک بانوان از الزامات سال ۹۸ هست
 
براساس این گزارش، وی در ادامه گفت : بابلسر جز دورودخانه و دریا که نعمت خدادادی است هیچ مکان تفریحی ندارد و احداث پارک بانوان از الزامات سال ۹۸ هست با توجه به اینکه ۶۰۰۰ متر زمین مرحوم نجفی از قدرالسهم تفکیک درسادات محله به شهرداری رسید هرچه سریعتر تعیین وتکلیف شود .
باغ باقری که بالغ بر سه هکتا ر می باشد جنگل طبیعی زیبایی در قلب بابلسر می شود که حیوانات کمیاب ودرختان بیشتراز ۱۰۰ ساله دراین باغ می باشد پیشنهاددادم شهرداری با کمک فرمانداری و نماینده شهر این باغ را در توافقی با وراث باقری دراختیار گرفته و پارک جنگلی بسیار زیبایی می شود .
وی ادامه داد :

پیشنهاد بعدی من رسیدگی و توجه ویژه به ساختمانهای میراثی شهر از جمله ساختمان شهربانی سابق ،برج فانوس،ساختمان گمرک بابلسر و چند مکان باارزش شهر بود .
 پیشنهادسوم من تکمیل هرچه سریعتر میدان بلال بود با توجه به اینکه بلال خدمات شایانی به اسلام نمودند ومکان زیارتی معنوی این میدان بلال به جای سابق برگردد چون درغیر اینصورت شهرداری باید هزینه چند صد میلیونی دوباره برای المان ونام این میدان انجام دهد با برگرداندن بلال جلوی خرجهای بی برنامه گرفته می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار