پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران و کشور
فردا بارش باران موقتی برای برخی شهرهای گیلان ، مازندران ، البرز ، قزوین ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان ، مرکزی ، زنجان ، تهران ، لرستان ، سیستان ، خراسان جنوبی ، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات یزد و کرمان پیش بینی شده است. ضمنا رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای 4 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 11 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.
پیش بینی می‌شود که در روز جمعه بیشتر بارش‌ها در نواحی غربی اعم از شمال تا جنوب غرب رخ دهد و در روز شنبه این سامانه گسترش پیدا می‌کند بطوری که بارش‌ها به سواحل دریای خزر اعم از گیلان، مازندران، گلستان و آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و قزوین می‌رسد. 

هشدار بارش باران‌های سیل‌ آسا در ۱۴ استان از شنبه

سازمان هواشناسی اعلام کرد، با ورود سامانه بارشی از بعداظهر فردا به کشور روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ فروردین در ۱۴ استان بارش باران شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها روی خواهد داد.
بر این اساس روز شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ در استان‌های مازندران، گلستان، بوشهر، فارس، قم، یزد و اصفهان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.
روز یکشنبه ۲۵ فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان روی می‌دهد.
همچنین روز دوشنبه ۲۶ فروردین در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است .

ضمنا فردا بارش باران موقتی برای برخی شهرهای گیلان ، مازندران ، البرز ، قزوین ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان ، مرکزی ، زنجان ، تهران ، لرستان ، سیستان ، خراسان جنوبی ، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات یزد و کرمان پیش بینی شده است. ضمنا رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای 4 استان کشور خبر داد.

مه‌گرفتگی و باران در محورهای 4 استان
  همچنین رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای 4 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو یی درباره وضع جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه در استان کردستان (محور بانه –مریوان) بارش باران گزارش شده است و در محور استان‌های اردبیل، گلستان و مازندران مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضع ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در آزادراه قزوین به کرج(از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) ترافیک نیمه‌سنگین است.

مه‌گرفتگی و باران در محورهای 4 استان
 

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار