هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر
تیم نساجی مازندران در دومین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز در تبریز رفت و با تساوی در خانه حریف به یک امتیاز ارزشمند رسید. در این دیدار محمد عباس زاده بازیکن محبوب این تیم پس از ماهها غیبت ، در این بازی دقایقی به میدان رفت .
کد خبر: ۷۳۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 11 April 2019

 به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران در دومین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه به مصاف تیم ماشین سازی تبریز در تبریز رفت و با تساوی در خانه حریف به یک امتیاز ارزشمند رسید. در این دیدار محمد عباس زاده بازیکن محبوب این تیم پس از ماهها غیبت ، در این بازی دقایقی به میدان رفت .

براساس این گزارش، دیدار دو تیم ماشین سازی و نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم ماشین سازی و نساجی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت 16 به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
داور: کوپال ناظمی
کمک داور: بابک داوری - مهرداد نجفی      

در نیمه اول بازی، توپ و میدان بیشتر در اختیار ماشین سازی بود اما این تبریزی نتوانست از موقعیت های بدست آمده استفاده کند و نساجی هم در نیمه اول نتوانست کاری از پیش ببرد.
نیمه دوم این بازی هم ماشین سازی قصد گل زدن به تیم حریف داشت اما بازهم شاگردان رضا مهاجری نتوانستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند و تلاش های نساجی هم در نیمه دوم برای زدن گل ثمری نداشت تا این بازی با نتیجه بدون گل پایان یابد و دو تیم با کسب یک امتیاز ورزشگاه بنیان دیزل تبریز را ترک کنند.
تیم ماشین سازی تا پیش از این بازی در چهارده بازی متوقف شده بود و تیم نساجی هم سیزده بار به تساوی در بازی هایش رضایت داده بود.

در تین بازی یوسف سیدی دقیقه 62 با محسن یوسفی، احسان تاییدی دقیقه 67 با رضا خالقی فر و جای کویتونکو دقیقه 76 با خرم الحسینی از تیم ماشین سازی و علی اصغر عاشوری دقیقه 63 با احمد عبدالله زاده، سجاد آشوری میدانی دقیقه 68 با امید سینک و محمد عباس زاده دقیقه 83 با محمد مهدی نظری از تیم نساجی تعویض شدند.
همچنین رضا خالقی فر از ماشین سازی و امید سینک از تیم مهمان کارت زرد گرفتند.
با نتیجه بازی امروز، نساجی ۲۶ امتیازی شد و با یک پله صعود، موقتاً جای ذوب آهن را در رده دهم گرفت. همچنین ماشین سازی تبریز با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار