طبق ماده ۷۱ مکرر: بعد از نامه کتبی پیشنهاد دهندگان، رئیس شورا چهل و هشت ساعت فرصت دارند آن را به کمیسیون تخصصی ذیربط شورا جهت رسیدگی ارجاع نماید و رئیس کمیسیون موظف است ظرف مدت دو هفته از تاریخ وصول با مسئولان ذی ربط شهرداری مکاتبه و اطلاعاتی را که در این زمینه کسب نموده در اختیار متقاضیان قرار دهد.
کد خبر: ۷۳۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 12 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، در دو ماه گذشته جلسه علنی شورا مبحثی به عنوان تحقیق و تفحص از شهرداری بابلسر با پیشنهاد خانم بهار و آقایان رضا رحیمیان و صادق شفقت مطرح می شود.

چرا نباید از بدنه شهرداری بابلسر تحقیق و تفحص صورت گیرد؟!
 

بر اساس این گزارش، طبق این طرح کمیسیونی به نام کمیسیون مالی به ریاست آقای مسلم حسین زاده تشکیل شده که موضوع مربوطه را پیگیری نماید و گزارش را به متقاضیان طرح اعلام نماید.
.

اکنون به طور تقریبی دو ماه از آن زمان گذشته است اما هیچ نشانه ای از طرح مطرح شده طبق قانون نیست و ظاهرا فعلا پرونده موردنظر بایکوت شده است.

طبق ماده ۷۱ مکرر: بعد از نامه کتبی پیشنهاد دهندگان، رئیس شورا چهل و هشت ساعت فرصت دارند آن را به کمیسیون تخصصی ذی ربط شورا جهت رسیدگی ارجاع نماید و رئیس کمیسیون موظف_است ظرف مدت دو هفته از تاریخ وصول با مسئولان ذی ربط شهرداری مکاتبه و اطلاعاتی را که در این زمینه کسب نموده در اختیار متقاضیان قرار دهد.

متاسفانه طرح تحقیق و تفحص از شهرداری در بخش های اولیه ماده قانونی گیر کرده و بایکوت شده است.

اگر هر یک از اعضای شورا توضیحاتی در این مورد دارند بفرمایند تا ما هم از این وضعیت آگاه شویم .

سوال اول: چرا نباید از بدنه شهرداری تحقیق و تفحص صورت نگیرد؟!

سوال دوم: آیا در بدنه شهرداری صورت گرفته است که طرح تحقیق و تفحص با حرف و حدیث هایی روبرو شده است؟!

ضمنا خانم فاطمه بهار عضو فعال شورای شهر بابلسر در گفتگو با تابناک مازندران گفت : بنده نامه ای با رئیس شورا مبنی بر ادامه علنی بودن دادم که موافقت نشد و گفتم حتی از حق الجلسه من کم شده وپول اینترنت داده بشود .
وی در پاسخ گفت ممنوعیت قانونی دارد! ولی حقیقت اینکه چطور بابل علنی هست ؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار