مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموزان مازندرانی چهارشنبه ۲۸ فروردین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طرح ملی سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها اهدا خواهند کرد.
کد خبر: ۷۳۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴ 15 April 2019

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموزان مازندرانی چهارشنبه ۲۸ فروردین کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طرح ملی سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها اهدا خواهند کرد.
 عسکری نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: زنگ همدلی در مدارس سراسر استان ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ فروردین به صدا در خواهد آمد و دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طرح ملی سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها اهدا خواهند کرد.


وی افزود: سیل در مازندران به بیش از یکصد واحد آموزشی خسارت زد و دانش‌آموزان بسیاری منازل و حتی کتاب‌های درسی و ملزومات آموزشی خود را نیز از دست دادند.


نیکزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بالایی برای کمک به هم‌نوعان خود دارد گفت: سازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی که در کار‌های میدانی همواره جلودار است برنامه‌ای با عنوان سیل مهربانی هم‌کلاسی‌ها در دست اجرا دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: این برنامه ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ فروردین همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس استان اجرا و هر مدرسه به یک پایگاه همدلی تبدیل می‌شود.


وی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی کمک‌های دانش‌آموزان به مردم مناطق سیل‌زده اعلام کرد و گفت: ساماندهی و اجرای طرح اردو‌های جهادی با حضور نیرو‌های اداری، فرهنگیان داوطلب و اعضای فعال تشکل‌ها نیز در دست اجرا است.


نیکزاد ادامه داد: نیرو‌های اداری داوطلب، امکان حضور را دارند، اما فرهنگیان و اعضای داوطلب تشکل‌ها نیز پس از پایان سال تحصیلی در این اردو‌ها شرکت خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار