مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه این معاونت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با تشکر از حسن اعتماد وزیر، اظهار کرد: امیدوارم با مسئولیتی که وزیر محترم راه و شهرسازی برعهده من گذاشته‌اند و با همراهی همه کارکنان و مدیران این مجموعه بتوانیم به خوبی عهده دار این امر خطیر محول شده باشیم.
کد خبر: ۷۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 18 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، مراسم معارفه مهدی عبوری ، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت راه (شهردار سابق ساری) در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

برگزاری مراسم معارفه شهردار سابق ساری + تصاویر
 

براساس این گزارش، مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه این معاونت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با تشکر از حسن اعتماد وزیر، اظهار کرد: امیدوارم با مسئولیتی که وزیر محترم راه و شهرسازی برعهده من گذاشته‌اند و با همراهی همه کارکنان و مدیران این مجموعه بتوانیم به خوبی عهده دار این امر خطیر محول شده باشیم.

معاون وزير راه و شهرسازي تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای از نیروی انسانی به عنوان قلب تپنده و سرمایه اصلی آن یاد می‌شود. در همین خصوص در وزارت راه و شهرسازی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی آقای سیدعلائی، شاهد حضور نیروهای جدیدالورود بودیم که کارهای مربوط به جذاب آنها انجام شده است. در بحث امور مالی و پرداخت‌های این سازمان بزرگ نیز با وجود مشکلات مالی که بر دولت وارد شده، خوشبختانه با پیگیری‌های مداوم، اقدامات مناسبی انجام شده است.

 قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری: گزینه های مطرح شده در خصوص انتخاب شهردار جدید ساری در رسانه ها در حد گمانه زنی است

برگزاری مراسم معارفه شهردار سابق ساری + تصاویر
 

پس از صدور حکم انتصاب مهدی عبوری شهردار ساری به سمت معاونت مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، شایعات متعددی پیرامون انتخاب جایگزین وی در شهرداری شکل گرفت. قاسم قاسمی سخنگوی شورا به این شایعات پاسخ داد:

قاسمی عنوان کرد:استعفای مکتوب آقای عبوری به دفتر شورا ارسال گردید و در جلسه ی روز شنبه پس از بررسی های لازم و احیاناً موافقت با استعفای ایشان در خصوص انتخاب سرپرست اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد:شهر ساری پس از اقدامات وسیع، شگرف و گسترده آقای عبوری به جایگاهی رسیده است که قطعاً انتخاب جایگزین برای او سخت خواهد بود اما شورای اسلامی شهر ساری آمادگی کامل دارد تا برنامه های پیشنهادی نامزدهای تصدی پست ‌شهردار را بررسی و تصمیم درست را اتخاذ نماید؛ ضمن اینکه اعضاء محترم شورا نیز می توانند پیشنهاد خود را ارائه دهند.

قاسم قاسمی تصریح کرد فردی باید انتخاب شود که نام و عملکردش به بزرگی شهر و نام ساری باشد؛ امروز ساری دیگر آن ساری قدیم نیست.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار