آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت جانباز 70 درصد (قطع نخاع گردن) شهید سیدحسین آملی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 18 April 2019

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت جانباز 70 درصد (قطع نخاع گردن) شهید سیدحسین آملی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، متن کامل پیام به این شرح است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهدا به حق ذخائر معنوی این ملت و نظام هستند. آنان جان بر کف و سرشار از ایمان و اعتقاد به درگاه حق پیوستند عشق ازلی و ابدی آنان در تجلی ایثار و جانبازی در طریق معبود یگانه معنا و مفهوم پیدا کرد،آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرور آفرینی و رشادت شهیدان است، تاریخ جاوید کشور سرشار از لحظات پرشکوهی است که با ایثار جانبازی آزادگی و شهادت، مردان غیرتمند آن همچون خورشید درخشان پر فروغ گشته است. درود خداوند به همه شیهدان به ویژه شهید سید حسین آملی که سال‌های سال پس از تحمل جانبازی و بیماری دار فانی را لبیک گفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و خانواده شریف آن شهید بزرگوار و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه مردم غیور شهرستان های ساری و آمل، از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید عزیز و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.
نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار