بیانیه سپاه الغدیر یزد:
سپاه الغدیر همزمان با فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه بیانیه‌ای صادر کرد و با اشاره به اقدام خصمانه استکبار جهانی مبنی بر تروریست خواندن سپاه، اعلام کرد: پاسداران با جان و خود خود از انقلاب اسلامی ایران دفاع و در تمام سختی‌ها پشتیبان و یاور این مردم بزرگ بوده و تا ابد خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 22 April 2019

سپاه الغدیر یزد در بیانیه اخیر خود که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه صادر شده است،‌ اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی در دوم اردیبهشت ماه 1358 شمسی به فرمان امام خمینی (ره) در ایران متولد شد.

در ادامه بیانه سپاه الغدیر آمده: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل تجربه حدود 100 سال مبارزه پیش از این تاریخ، بین مبارزان مسلمان پیرو اسلام ناب محمدی با اتحاد سه گانه غرب‌زدگان داخلی، استعمار‌گران خارجی و پادشاهان فاسد حاکم بر کشور بود.

بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، برای این‌که انقلاب اسلامی به سرنوشت جریان‌های مشروطه و نهضت ملی شدن نفت دچار نشود، نهادی را بوجود آورد که از انقلاب اسلامی مردم ایران و دست آوردهای آن در هر مکان و زمانی محافظت کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیلی زود کارایی خود را نشان دا، با جریانهای تجزیه طلب اوایل انقلاب مبارزه و یک پارچگی کشور را حفظ کرد، با منافقین کوردل جنگید تا آنها را که هر روز به بهانه‌ای مردم را می‌کشتند از کشور بیرون کند، با صدام آمریکایی هشت سال در دفاع مقدس روبرو شد تا نگذارد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا شود. با فتنه تروریست‌های امریکایی تکفیری در منطقه جنگید تا ضمن حفظ حریم اهل بیت (ع) و ایران اسلامی، بشریت را از خطر غده سرطانی داعش خلاص کند؛ در تمام شادی های مردم ایران شریک بود و در تمام غمهای آنان مرحمی کارامد به شمار می آمد. چه در عمران، چه در سیل، چه در زلزله و چه در محرومیت‌زدایی همچون دوران دفاع مقدس، همیشه حامی و خدمتگزار مردم ایران بوده و هست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همین مردم تشکیل شده است و خود را همیشه خدمتگزار آنها دانسته و در راه حفظ این آب و خاک، خون هزاران شهید آن همچنان حافظ ایران اسلامی است. مردم نیز سپاه را از خود می‌دانند و از آن حمایتی بی دریغ انجام می‌دهند.

اکنون که چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است، شیطان بزرگ، آمریکا، که به گفته امام بزرگوارمان تروریست بذات است، پس از تلاش چهل ساله برای نابودی انقلاب و شکست‌های پی در پی، انقلابی‌ترین، مردمی ترین و پاک ترین نهاد این کشور سربلند، یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست اعلام کرده است.

سپاه الغدیر استان یزد اعلام می دارد که این حماقت آمریکا ذره‌ای خدشه به عزم استوار پاسداران وارد نساخته و با تمام توان و امکانات خود از انقلاب ایران، تمامیت ارضی کشور و مردم عزتمندش با جان و خون خود دفاع می‌کند و در تمام سختی‌ها پشتیبان و یاور این مردم بزرگ بوده و تا ابد خواهد بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار