روزهای پایانی سال ۹۷ و فروردین ۹۸ شاهد بروز سیل در قریب به ۷۰ درصد از وسعت کشور بودیم که البته هنوز هم ادامه دارد. ۲۸ استان، ۲۶۹ شهر و ۵۱۴۸ روستا کمابیش تحت تاثیر سیلاب‌های اخیر قرار گرفتند و متحمل خسارات زیادی شدند.
کد خبر: ۷۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 24 April 2019

روزهای پایانی سال ۹۷ و فروردین ۹۸ شاهد بروز سیل در قریب به ۷۰ درصد از وسعت کشور بودیم که البته هنوز هم ادامه دارد. ۲۸ استان، ۲۶۹ شهر و ۵۱۴۸ روستا کمابیش تحت تاثیر سیلاب‌های اخیر قرار گرفتند و متحمل خسارات زیادی شدند.

 بنا بر اعلام ایران اچ پی، به گفته رئیس ستاد بحران، ۱۵ هزار میلیارد تومان خسارت به خانه‌ها، زیرساخت‌ها، مزارع و سیستم حمل‌ونقل وارد شده است.

یکی از همین زیرساخت‌ها که دچار خسارت شده‌اند، تجهیزات اداری و عمرانی سازمان‌های خصوصی و دولتی هستند. این تجهیزات با توجه به اهمیت و قیمت‌شان باعث ضرر و زیان زیادی به شرکت‌ها و سازمان‌ها شده‌اند.

پرینتر و ماشین‌های اداری شاید کمترین خسارات را در پی داشتند اما سرور، استوریج و تجهیزات شبکه بالاترین زیان مالی را به سازمان‌ها و مجموعه‌ها وارد کرده‌اند. این تجهیزات علاوه بر اینکه سخت‌افزار گران‌قیمتی دارند، حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که حذف شدن آنها خسارت جداگانه‌ای را تحمیل می‌کنند.

فالنیک (ایران اچ پی) از سال ۸۸ تمامی سرورهای خود را با ضمانت پوشش حوادث عرضه کرده است. به موجب این ضمانت هرگونه خسارت ناشی از سیل، آب گرفتگی، نم و رطوبت به طور کامل جبران خواهد شد.

اکنون تمامی سازمان‌هایی که در مناطق سیل‌زده هستند و سرور خود را از فالنیک (ایران اچ پی) تهیه کرده‌اند و مهلت ضمانت پوشش حوادث آن‌ها تمام نشده، می‌توانند از این ضمانت استفاده کنند.

برای پیگیری شرایط ضمانت می‌بایست با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ داخلی ۲۰۴ تماس گرفته و مشکلات پیش آمده را با کارشناسان مطرح کنند تا در اسرع وقت اقدامات جبرانی توسط فالنیک انجام شود.

همه با هم یک خانواده هستیم

فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر همکاری با خیریه جمعیت امام علی علیه‌السلام برای کمک به هموطنان عزیزمان که در سیل خسارت‌های مادی و معنوی زیادی دیدند؛ قصد دارد سهم کوچکی در احیای دوباره زیرساخت‌های آسیب دیده کشور داشته باشد.

بدین منظور هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان سرور و تجهیزات شبکه فالنیک از تهران به مناطق سیل زده تا ۱۵ اردیبهشت ماه رایگان خواهد بود.

تمامی سازمان‌های دولتی و خصوصی دایر در گنبدکاووس، آق قلا، بندر ترکمن، گمیشان، سرپل ذهاب، شیراز، خرم آباد، معمولان، پلدختر، اهواز و … که دچار خسارات ناشی از سیل شده‌اند، امکان استفاده از این خدمت را دارند.

از خسارات مشابه پیشگیری کنیم

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که در دوران خشکسالی، چنین سیلی کشور را درنوردد. همانطور که از نام این حوادث (غیرمترقبه) پیداست، پیش‌بینی نشده و دور از انتظار هستند. پیشنهاد فالنیک به سازمان‌ها گارانتی پوشش حوادث است تا در بروز حوادث مشابه متحمل هزینه‌های گزاف نشوند.

با داشتن این گارانتی کلیه خسارات ناشی از سیل، آب گرفتگی، صاعقه، انفجار، آتش‌سوزی، رانش زمین، نشست زمین، لغزش زمین، ریزش کوه و … توسط فالنیک جبران خواهد شد.

امکان تمدید گارانتی سرور و استوریج و همچنین گارانتی تجهیزاتی که از ایران اچ پی خریداری نشده باشند نیز وجود دارد.

فالنیک (ایران اچ پی) تنها شرکتی است که گارانتی پوشش حوادث سرورها را ارائه می‌کند. همچنین با مجوز سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گارانتی رسمی محصولات HP در ایران است. این شرکت علاوه بر عرضه سرور، استوریج و تجهیزات شبکه، محصولات خانگی مثل لپ تاپ، پرینتر و کارتریج را نیز در سبد محصولات خود دارد و این امکان برای مصرف کنندگان وجود دارد تا از مرکز خدمات پس از فروش مجهز این شرکت، خدمات تعمیرات و پشتیبانی دریافت کنند.

خسارات وارد شده به سرورهای تحت پوشش ضمانت حوادث فالنیک در سیل‌های اخیر، به طور کامل جبران خواهد شد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار