مهدی غلام‌نیاروشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با اشاره به تصادف منجر به فوت در بابل اظهار کرد: امروز ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف پراید و کامیون در جاده بابل به آمل بریدگی چمازین بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امین آباد را به محل حادثه اعزام کرد.
کد خبر: ۷۳۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 25 April 2019

سخنگوی اورژانس 115 بابل با اشاره به تصادف پراید و کامیون در جاده بابل به آمل گفت: در این حادثه دو مرد ۷۳ و۵۰ ساله که پدر و پسر بودند‌ به دلیل شدت جراحات وارده جان‌باختند.

مهدی غلام‌نیاروشن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در بابل با اشاره به تصادف منجر به فوت در بابل اظهار کرد: امروز ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف  پراید و کامیون در جاده بابل به آمل بریدگی چمازین بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امین آباد را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان و محل حادثه حاضر شدند، افزود: در این حادثه دو مرد ۷۳ و۵۰ ساله که پدر و پسر بودند‌ به شدت دچار آسیب دیدگی و خونریزی شدند.

 سخنگوی اورژانس 115 بابل تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را با توجه به بد حال بودند به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

وی گفت: کادر درمانی بیمارستان تلاش‌ زیادی برای درمان این پدر و پسر انجام داد ولی   ثمری نداشت و بعد از چند ساعت  فوت کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار