بازیکنان حریف دونده‌تر از ما بازی کردند. این تیم قیافه تیم سقوط کننده و انتهای جدول را نداشت. آنها با تلاش و کوشش سعی می‌کردند که بازی خوبی انجام دهند.»
کد خبر: ۷۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 25 April 2019

مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران از عملکرد بازیکنانش مقابل تیم قعر جدولی استقلال خوزستان راضی نیست. جلالی در مورد تساوی یک بر یک می گوید: «من همان ترکیب بازی با پدیده را در این بازی انتخاب کردم اما تیم خسته‌تر از همیشه بود. ما خیلی سعی کردیم کار تمرینی برای ریکاوری داشته باشیم اما بازیکنان ما نتوانستند مثل همیشه بدوند. شاید گل دقیقه اول برای آنها ذهنیت توهم زا ایجاد کرد. انتظار داشتم بازی بهتری داشته باشیم. هر چند بازیکنان سعی و تلاش خود را کردند. چند بازیکن ما خسته بودند و سه تعویض هم بیشتر نداشتیم.

بازیکنان حریف دونده‌تر از ما بازی کردند. این تیم قیافه تیم سقوط کننده و انتهای جدول را نداشت. آنها با تلاش و کوشش سعی می‌کردند که بازی خوبی انجام دهند.» سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه آیا گرمای هوا روی عملکرد بازیکنانش تأثیر گذاشته بود یا نه، توضیح می دهد: «این دوازدهمین بازی بود که با نساجی هستم.

مقابل استقلال خوزستان اصلا مثل قبل ندویدیم و بازیکنانم توانایی دویدن نداشتند. ما توپ‌های زیادی را بدون دلیل به حریف می‌دادیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار