حسین اصغرزاده ،رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
بیشترین تمرکز بازرسان بر قیمت و نحوه عرضه اقلام پرمصرف از جمله مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی های مرسوم برای ماه روزه است.
کد خبر: ۷۴۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 02 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، حسین اصغرزاده ، رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان گفت که 300 بازرس صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف استان در طرح نظارتی این ماه بر بازار نظارت می کنند.
براساس این گزارش، وی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح نظارتی بازار کالا و خدمات ویژه ماه رمضان در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق های اصناف تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مدت فعالیت اکیپ های بازرسی ویژه ماه رمضان ، بازرسان با حضور در واحدهای صنفی موارد تخلف گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را پیگیری می کنند. مدیر نظارت سازمان صنعت مازندران گفت:

بیشترین تمرکز بازرسان بر قیمت و نحوه عرضه اقلام پرمصرف از جمله مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی های مرسوم برای ماه روزه است. وی با اشاره به اینکه گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلف صنوف در این ایام است ، افزود :

برای کنترل بیشتر این تخلفات به کمیسیون های نظارت شهرستان ها آموزش داده شد تا در اجرای قانون در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشند . ** مردم گزارش تخلفات را پیگیری بکنند اصغرزاده شماره 124 را راه ارتباطی مردم با بازرسان اعلام کرد و گفت که شهروندان از این طریق می توانند تخلفات را گزارش بدهند تا بازرسان برای برخورد با آنها وارد عمل شوند . وی افزود : مردم با دادن شماره به کارشناسان مرکز 124 می توانند روند بررسی گزارششان را دریافت بکنند .

به گفته رئیس نظارت سازمان صنعت مازندران بیشتر تماس های مردم با 124 حول محور گزارش دهی تخلفات است در حالیکه افراد می توانند با دادن شماره از روند بررسی گزارش خود اطلاعات لازم را دریافت بکنند . مازندران 150 هزار واحد صنفی دارد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار