کردوانی از اساتید علم جغرافیا گفت: همسرم چندین جلد کتاب نوشته است و بارها تقدیر شده است؛ اما یک ایراد بزرگ دارد. همسر من موبایلی شده و اگر شما امروز از من بپرسید حالش چطور است میگویم فاسد شده است چرا که یک سال است کتابی ننوشته است.
کد خبر: ۷۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ 04 May 2019

کردوانی از اساتید علم جغرافیا در اختتامیه جشنواره همکار اهل علم و قلم در شهرداری تهران گفت: توصیه میکنم به همه شما که از کار و فعالیت شانه خالی نکنید.

کردوانی به خصوصیات خود و همسرش اشاره کرد و گفت: همسرم چندین جلد کتاب نوشته است و بارها تقدیر شده است؛ اما یک ایراد بزرگ دارد.

وی افزود: همسر من موبایلی شده و اگر شما امروز از من بپرسید حالش چطور است میگویم فاسد شده است چرا که یک سال است کتابی ننوشته است.

کردوانی گفت: در این دنیا سه چیز ما را خراب کرده است اولا گسترش موبایل دومی درست کردن پاورپوینت برای ارایه در دوره دکترا و کارشناسی ارشد و سوم نرم افزارهای مسیریاب.

این استاد دانشگاه گفت: هر سه این ها مشکلات خود را داشته و باعث شده انسان امروز از بخشی از توانایی های خود فاصله بگیرد برای مثال اگر برق قطع شد چگونه می توانید با پاورپوینت از پایان نامه تان دفاع کنید؟ علم شما باید در مغزتان باشد.

کردوانی افزود: دانشجویی که از دوره کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می شود با یک فرد عادی فرق دارد و باید کتاب بنویسد اصلا اگر کتاب ننویسد فایده ای ندارد.

وی به ضرورت مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: مطالعه انسان را زنده می‌کند و او را برای زندگی آماده میکند.

این استاد دانشگاه گفت اگر فردی کتابخوان باشد حتی زمانی که منتظر تعویض روغن ماشین خود است کتاب میخواند. کما اینکه من در حین مسافرت هر گاه از رانندگی خسته می شدم کتاب می خواندم.

فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
چه بامزه
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ایشون حقشونه

چون طرفدار و در واقع پیشنهاد دهنده اصلی طرح مخرب انتقال آب دریای خزر ایشان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار