با برگزاری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر بهترین های این هفته از مسابقات انتخاب شدند.
کد خبر: ۷۴۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 12 May 2019

هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار همزمان پیگیری شد که با برگزاری این مسابقات سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شد.

نتایج بازی‌های این هفته در یک نگاه:

پرسپولیس 1 - 1 ماشین‌سازی‌تبریز
سپیدرود رشت 1 - 3 نساجی مازندران
ذوب آهن 3 - 1 فولاد
پدیده شهرخودرو 1 - 1 سپاهان
تراکتورسازی 1 - 1 پارس جنوبی جم
استقلال خوزستان 1 - 2 سایپا
صنعت نفت آبادان 0 - 0 استقلال
پیکان 1 - 0 نفت‌ مسجدسلیمان

بازیکن هفته: ارسلان مطهری

در این هفته ارسلان مطهری با یک گل و یک پاس گل جزو بازیکنان برتر این هفته لقب گرفت. بازیکنی که طی هفته های اخیر در آسیا و لیگ برتر عصای دست منصوریان شده بود شب گذشته با دو گل و یک پاس گل مقدمات برد سه گله تیمش مقابل تیم افشین قطبی را فراهم کرد. همچنین رحمان جعفری بازیکن تیم فوتبال نساجی هم در این هفته در رشت شاهکار کرد و با زدن دو گل یکی از عوامل اصلی پیروزی تیمش مقابل سپیدرود شد.

تیم هفته: نساجی مازندران

شاگردان مجید جلالی در این هفته به همراه ذوب‌آهن بهترین نتیجه را کسب کردند. نساجی در بازی مهم شمالی‌های لیگ برتر در حالی که سپیدرود برای بقا نیاز مبرم به 3 امتیاز داشت در رشت شاهکار کرد و با زدن 3 گل به یک پیروزی شیرین رسید. نساجی در این هفته بهترین تیم هفته لقب گرفت.

مربی هفته: منصوریان

اگر چه در این هفته مجید جلالی نتیجه بسیار خوبی با نساجی گرفت، منصوریان با ذوب‌آهن ۳ گل به فولاد زد و صادقی و فرکی با سایپا و پیکان به 3 امتیاز رسیدند .

بازی هفته: پدیده و سپاهان

جذاب‌ترین بازی این هفته در مشهد برگزار شد. جدال شاگردان قلعه‌نویی و گل‌محمدی در حالی با تساوی به پایان رسید که هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز تلاش کردند. این بازی تا دقیقه 95 فرصت گلزنی داشت و حتی نزدیک بود پدیده در دقیقه آخر گل دوم را به سپاهان بزند. مسابقه دو تیم بدون شک بهترین بازی هفته بیست و نهم بود که البته تحت تاثیر جدال پرسپولیس و ماشین سازی و استقلال و نفت قرار گرفت.

ناکام هفته: نادر دست نشان

دست نشان و تیمش شب گذشته در مقابل تماشاگران در حالی تن به شکست سنگین داد که خوشبین ترین طرفدار این تیم هم تصور نمی‌کرد سرخپوشان گیلان در این بازی بازنده باشند. تیمی که تراکتورسازی را با ۳ گل شکست داده بود در خانه در بدترین شرایط شکست خورد تا سرنوشت بقای این تیم به روز آخر بکشد.

جدول گلزنان لیگ برتر:

15 گل

کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)

14 گل
لوسیانو پریرا (فولاد)
علی علیپور (پرسپولیس)
11 گل
آنتونی استوکس (تراکتورسازی)
10 گل
امین قاسمی نژاد (پدیده شهرخودرو)
9 گل
یونس شاکری (پدیده شهرخودرو)

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار