کد خبر: ۷۴۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 12 May 2019
با جدیت فدراسیون فوتبال روی اجرای قانون تک‌مالکیتی تیم‌های لیگ برتری، زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز مجبور است یکی از تیم‌هایش را واگذار کند و این تیم قطعاً «ماشین‌سازی» خواهد بود.
 
 
 یکی از مشتریان سبزپوشان تبریزی، مالک باشگاه «خونه به خونه» بابل است. حسن‌زاده که طی روز‌های گذشته مذاکراتی با زنوزی داشته در نهایت به پیشنهاداتی رسیده‌اند که هنوز مورد تأیید طرفین نیست. از طرفی مبلغی که زنوزی به حسن‌زاده پیشنهاد داده رقم زیادی است و از طرفی دیگر حسن‌زاده به زنوزی پیشنهاد ملک و املاک داده و خواسته به جای پول نقد به او زمین‌های بابل را بدهد که این پیشنهاد زیاد به مذاق زنوزی خوش نیامده است. 
گرچه گفته می‌شود زنوزی اعلام کرده تمایلش این است که تیمش را به صورت رایگان به استان‌های آذری‌زبان هبه کند، اما تمایلی به فروش آن به سایر استان‌ها ندارد، اما حسن‌زاده همچنان امیدوار است بتواند زنوزی را قانع کند تا تیمش را راهی بابل کند. 
این وسط نباید از رابطه میثاقیان، رفیق حسن‌زاده با مهاجری، رفیق زنوزی غافل شد؛ شاید یکی از محل‌های اتصال این معامله همین ۲ نفر باشند، چراکه مهاجری مطمئن است سال آینده قطعاً سرمربی ماشین‌سازی نخواهد بود.
 
 
 
منبع: خبر ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار