کد خبر: ۷۴۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 12 May 2019

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری دو متهم به زمین خواری به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان "میاندورود" خبر داد و گفت: در این خصوص 18 هراز متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آزادسازی شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان میاندورود، مبنی برتصرف بیش از 18 هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی این شهرستان از سوی افرادی در یکی از مناطق جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی دو متهم به زمین خواری، ماموران انتظامی شهرستان میاندورود با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان در عملیاتی پلیسی، اراضی تصرف شده به میزان 18 هزار متر مربع را به صورت کامل آزادسازی و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این‌که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی زمین‌های آزاد شده 8 میلیارد ریال اعلام شده، افزود: دو متهم این پرونده پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار