حمید مطهری در آخرین روز‌های لیگ هجدهم از حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی منع و جلالی نیز پس از بازی با پیکان رفتنی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ 14 May 2019

حمید مطهری در آخرین روز‌های لیگ هجدهم از حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی منع و جلالی نیز پس از بازی با پیکان رفتنی می‌شود.
به گزارش خبرورزشی، در پی مصاحبه حمید مطهری دستیار مجید جلالی در نساجی قائمشهر این مربی از کادر فنی تیم فوتبال نساجی کنار گذاشته شد.
بعد از اینکه مجید جلالی روز گذشته در مصاحبه‌ای به انتقاد از مدیران باشگاه نساجی پرداخت فرهاد صنیعی فر طی گفتگویی از اظهارات جلالی انتقاد کرد و مدعی شد اگر این باشگاه مشکلات زیاد دارد چرا آقایان به دنبال ماندن در نساجی هستند؟ البته صنیعی فر از مصاحبه‌های جلالی و دستیارانش و این شیوه انتقاد کرد، ولی این پایان کار نبود، زیرا مطهری در گفتگویی از مالک این باشگاه شدیدا انتقاد کرد و مدعی شد که امثال صنیعی فر نباید در فوتبال باشند.
بعد از این مصاحبه به سرپرست تیم فوتبال نساجی اعلام شد که در تماس با مطهری از وی بخواهد در تمرینات شرکت نکند و با توجه به اینکه در روز‌های پایانی لیگ هستیم کار دستیار مجید جلالی با نساجی به پایان رسید.
همچنین از باشگاه نساجی خبر می‌رسد با توجه به اختلاف نظر‌های متعدد و همچنین عدم تمایل مدیران نساجی برای تمدید قرارداد با جلالی این مربی بعد از بازی با پیکان از نساجی جدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار