مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران ساعاتی پیش از آخرین بازی تیمش در هیجدهمین دوره لیگ برتر از این تیم خداحافظی کرد.
کد خبر: ۷۴۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ 15 May 2019

 

 ایرنا ، نساجی مازندران برابر برنامه سازمان لیگ فردا پنجشنبه 26 اردیبهشت آخرین دیدار لیگ هیجدهم را برابر پیکان تهران در خانه اش ورزشگاه شهید وطنی برگزار می کند و قرار بود امشب هم مصاحبه پیش از بازی سرمربیان دو تیم در قائمشهر برگزار شود.
جلالی که نیم فصل دوم با کناره گیری جواد نکونام از سرمربیگری به نساجی پیوست ، عصر امروز چهارشنبه به دلیل اخراج دستیارش از زمین تمرین بازیکنان با انتشار پیام اینستاگرامی از هواداران پرشمار تیم نساجی خداحافظی کرد.
مهدی مطهری دستیار جلالی در نساجی از هفته پیش به دنبال افشاگری در باره برخی مشکلات این تیم و نسبت دادن آن به یکی از مالکان باشگاه مورد غضب قرار گرفت و کارت قرمز اخراج از تیم را دریافت کرد.
اگر چه مطهری ظاهرا به اخراج زبانی از تیم تن نداد و پس از آن هم در تمرینات تیم حضور یافت ، ولی مسئولان باشگاه نساجی در آخرین تمرین بازیکنان که عصر امروز در ورزشگاه وطنی برگزار شد اجازه ورود به دستیار آقا معلم ندادند و همین کار باعث عصبانیت و حداحافظی جلالی شد.
جلالی پس از آن که مطهری اجازه ورود به ورزشگاه را نیافت ، بازیکنان را از زمین تمرین به رخت کن برد و ظاهرا با اعلام خروج از تیم ، هدایت تمرین را به محمد عباس زاده و حامد شیری دو کاپیتان این تیم سپرد.
سرمربی نساجی پس از خداحافظی از هواداران در پیام اینستاگرامی ، پرونده حضور در این تیم را بست و در مصاحبه پیش بازی هم حضور نیافت .
مصاحبه پیش از مسابقه با خبرنگاران برابر برنامه ریزی هیات فوتبال قائمشهر قرار بود ساعت 19 و 30 دقیقه با حضور جلالی برگزار شود.
مسئولان باشگاه نساجی عصر روز گذشته نیز سرپرست تیم نساجی را به دلیل آنچه که عدم تمکین به دستور شفاهی یکی از مالکان باشگاه برای اخراج حیمد مطهری نامیدند ، اخراج کردند.
به نظر می رسد تیم نساجی که همواره هنگام حضور در لیگ دسته یک در پایان لیگ یا نیم فصل دچار حاشیه می شد ، با ورود به لیگ برتر نه تنها از زیر سایه حاشیه ها خارج نشد ، بلکه این بار حاشیه حتی زودتر از پایان فصل و تعطیلات به سراغ تیم آمد تا آخرین بازی بدون سرمربی ، دستیار و سرپرست تیم برگزار شود.
اگر چه هنوز حدود 20 ساعت به آخرین بازی نساجی در لیگ برتر باقی مانده است ، ولی پرسش طنزگونه در میان فوتبال دوستان مازندرانی این است که ' آیا با این فرمانی که مسئولان باشگاه نساجی در حال حرکت هستند ، آخرین بازی لیگ برتر را برگزار خواهند کرد '؟
تاکنون هیچ یک از مسئولان باشگاه نساجی حاضر به مصاحبه در مورد مسایل حاشیه ای این تیم در آستانه برگزاری آخرین بازی لیگ برتر نشده اند.
بازی نساجی قائمشهر و پیکان تهران قرار است ساعت 21 و 30 دقیقه فردا شب 26 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید وطنی این شهر برگزار شود.
نساجی از 29 بازی گذشته با 33 امتیاز در رده یازدهم و پیکان تهران با همین تعداد بازی و 34 امتیاز در رده نهم قرار دارد و در صورت برد نساجی در این بازی این تیم به جایگاه نهم صعود می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار