نتایج مسابقات لیگ برتر در هفته 30 + جدول بازیها
مجتبی ممشلی (۱۳) و سجاد آشوری (۲+۹۰) برای نساجی در این دیدار، برای نساجی گلزنی کردند و این مسابقه با برتری شاگردان آقای معلم به پایان رسید. این تیم با 36 امتیاز در رتبه دهم جدول ایستاد .
کد خبر: ۷۴۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ 16 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، مجتبی ممشلی (۱۳) و سجاد آشوری (۲+۹۰) برای نساجی در این دیدار، برای نساجی گلزنی کردند و این مسابقه با برتری شاگردان آقای معلم به پایان رسید. این تیم با 36 امتیاز در رتبه دهم جدول ایستاد .

براساس این گزارش، دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و پیکان تهران، یک بر صفر به سود نماینده مازندران در لیگ برتر به پایان رسید.

دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و پیکان تهران از هفته سی ام و پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (پنج شنبه) 25 اردیبهشت و همزمان با هفت دیدار دیگر در ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر برگزار شد.
دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که نساجی مازندران با 33 امتیاز در جایگاه یازدهم و پیکان با 35 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.
مجید جلالی در حالی در این دیدار روی نیکمت نساجی قرار گرفته که طی هفته های اخیر و به دنبال حاشیه های ایجاد شده در این باشگاه، مدیران نساجی، کوچک زاده سرپرست تیم و حمید مطهری مربی نساجی را بدون هماهنگی جلالی اخارج کردند.
اخراج این دو نفر بعد از آن صورت گرفت که متعاقب مصاحبه مالک باشگاه نساجی علیه جلالی، به حمایت از سرمربی تیم پرداختند.
قضاوت این دیدار را سیدرضا مهدوی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و علیرضا طاهرخانی (کمک داوران خط طولی) و حسین زیاری و کیوان علیمحمدی (داوران پشت دروازه) بر عهده داشتند.
در دقیقه 13 این دیدار، مجتبی ممشلی برای نساجی گلزنی کرد و نیمه نخست این مسابقه با برتری شاگردان آقای معلم به پایان رسید.
نیمه دوم این مسابقه نیز بدون این اتفاق خاصی بیفتد، بدون گل پایان یافت تا شاگردان جلالی هفته پایانی لیگ برتر را با کسب 3 امتیاز به پایان برسانند.
نساجی با این نتیجه یک پله در جدول رده بندی صعود کرد و با 36 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت. پیکان نیز با یک پله سقوط، لیگ هجدهم را با 35 امتیاز و قرار گرفتن با جایگاه یازدهم به پایان رساند.
ترکیب نساجی مازندران:
حامد لک، لاشا توتادزه، حامد شیری، مجتبی ممشلی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، محمد میری، سجاد آشوری، رحمان جعفری، محمد مهدی نظری و احسان قهاری بازیکن هفده ساله حضور دارند.

ترکیب پیکان تهران:
وحید شیخ ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی،علی حمودی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی ، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، فراز امامعلی و عیسی آل کثیر

مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار