سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران شکست 2 بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر را ناشی از حمایت خوب هواداران این تیم مازنی دانست و گفت : ما به هواداران نساجی باختیم.
کد خبر: ۷۴۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۸ 17 May 2019

 

 ایرنا ، حسین فرکی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : هواداران یکی از بازوهای توانای نساجی در لیگ برتر هستند و توان مضاعفی به این تیم دادند تا در برابر ما در یک روزی که بازی خوبی ارائه کردیم، به پیروزی برسند.
وی گفت : تیم ما در روزی که یکی از بهترین بازی های خوب نیم فصل دوم خود را ارائه می کرد ، در ناباوری متحمل شکست شد و شاید هیچ کس باور شکست 2 بر صفر ما را برابر نساجی نداشت.
سرمربی پیکان تهران با تبریک برد به تیم نساجی و ماندن این تیم شمالی در لیگ برتر ، افزود : نساجی چی ها باید قدر هواداران خوب تیمشان را بدانند و امیدوارم در فصل آینده هم بهتر از این در لیگ بازی کنند.
فرکی در مورد ماندنش در پیکان تهران برای لیگ نوزدهم هم گفت : تا زمانی که به من نیاز داشته باشند در این رقابت ها می مانم و در مورد فصل بعد هنوز صحتبی نداشتم.
دیدار نساجی و پیکان تهران در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر امشب در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که در نتیجه آن نساجی با این برد با 36 امتیاز به رده دهم جدول صعود و پیکان تهران هم به رده یازدهم سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار