کد خبر: ۷۴۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 17 May 2019

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از استقرار ۵۰۰ ناجی غریق از اول خردادماه در سواحل استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران، با بیان اینکه طرح‌های دریا پنج روز دیگر بطور رسمی آغاز می‌شود، گفت: طرح دریا از اول خرداد امسال با حضور ۵۵۰ ناجی غریق هر روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب در سواحل استان اجرا می‌شود.
نقی کریمیان افزود: هیات نجات غریق آمادگی بکارگیری ۳ هزار و ۲۰۰ ناجی غریق را دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در کلاسی‌های آمادگی این هیات شرکت کردند و می‌توانند در بخش‌های خصوصی، قایقرانی، جت ران، استخر‌ها بکارگیری شوند.
وی از برگزاری مانور و رژه ناجیان غریق ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در ساحل بابلسر خبر داد و گفت: در این مانور گروه‌های امدادی شامل ۵۵۰ ناجی غریق، امدادگران هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ حضور دارند.
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه از ۱۵ خرداد ماه طرح دوم استقرار ناجیان غریق در سواحل استان آغاز می‌شود، گفت: در این مرحله صد درصد نیرو‌های ناجیان غریق که شامل ۹۵۰ ناجی غریق و هزار منجی داوطلب، قایقران و جت ران شبانه روزی در سواحل مستقر می‌شوند.
وی افزود: از آغاز فروردین امسال تا کنون یک مرد بجنوردی و یک جوان ۱۷ ساله سلمانشهری به دلیل بی احتیاطی در سواحل بابلسر گرفتار امواج سهگین خزر شدند و جان باختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار